15 lutego 2013

czy zima może być piękna?

Dzisiaj krótko i konkretnie. Ten strój to kwintesencja tego co lubię - prosto i klasycznie z drobnymi smaczkami - w tym przypadku to okulary, naszyjnik, torebka. Myślałam, że już w tym roku nie wrócę do bordowego koloru, a jednak burgundowa spódnica i okulary utwierdziły mnie w tym, że kobieta zmienną jest :)
Wracacie do ciemnych kolorów czy tęsknicie już za pastelowymi odcieniami?














płaszcz - Simple 
spódnica - H&M %
rękawiczki - Simple
kołnierz - Zara
torebka - MMM for H&M
buty - Gino Rossi

54 komentarze :

  1. Gorgeous!!!! Thanks for sharing such a nice post!
    Have a happy time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny naszyjnik i kolnierz, spodnica zreszta tez. za wiosna tęsknie, za pastelami niekoniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze jestem stonowana kolorystycznie ale już bardzooo czekam na wiosnę aż założę coś lekkiego i kolorowego, piękny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooooooooooo jak Ty przepięknie i gustownie wyglądasz Kochana!! <3
    Uwielbiam!! :)
    A ja nie lubię zimy i mam jej już dość ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo jak ja! i nie zanosi się na to, aby prędko zima się skończyła :(

      Usuń
  5. Świetna stylizacja!!!!! Follow for follow? :) zapraszam do siebie blondeallaround.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz pięknie i elegancki, oj bardzo tęsknie za pastelami,ale ciemne kolory również uwielbiam:) A.

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowicie, jednak ja tęsknię już za wiosennymi odcieniami.

    OdpowiedzUsuń
  8. może być piękna ale chcemy już wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne okulary i połączenie. osobiście tęsknię za wiosną i ciepłymi kolorami, ale takimi jak tu w zimie nie gardzę;]

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie!!!Niezwykle elegancko a okularki zachwycają!!

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham torebke i długie skórzane rękawiczki - szukałam takich od dawna , nie znalazłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukaj na przecenach - teraz można znaleźć w na prawdę okazyjnej cenie! podobne do tych widziałam ostatnio w Mango :)

      pozdrawiam

      Usuń
  12. idealnie - ja sie nie zarzekam- jesli chodzi o kolory bardzo zmienne mam upodobania -jednego sie tylko nie wyrzeknę nawet na chwile - czerni <3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz:) torebka mnie urzekła jest genialna :) pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  14. wow wyglądasz fantastycznie <3 piękna stylizacja !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo kobieca stylizacja! Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniale- zakochałam się już dawno w tej boskiej torebce
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    całusy:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zimowa stylizacja, ale czy nie masz odczucia że te buty skracają ci nogi?
    Ja je noszę głównie do spodni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię te buty, cały czas w nich chodzę - są mega wygodne! :)
      botki zawsze skracają trochę nogi, ale nie odczułam tego specjalnie

      Usuń
  18. dziękuję za komentarz! zaczynam obserowować na GFC bloglovin i lookbook :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale wyglądasz! Ja bez względu na pory roku sięgam po takie kolory jakie lubię. Więc pastele czy ciemne barwy zawsze są okej;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Elegancko wyglądasz i włoski ładnie uczesane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz zjawiskowo!
    Pięknie! a ten naszyjnik i ta cukierkowa torebeczka, są diabelsko urocze!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny look, płaszcz wymiata! *__*

    OdpowiedzUsuń
  23. Iwonko, ta etola/kołnierz w połączeniu z tym płaszczem i CAŁA stylizacja (zdjęcia!) no cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no proszę. pierwszy raz na Twoim blogu i od razu się zakochalam. świetny styl <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę i oczywiście zapraszam regularnie ! :)

      Usuń
  25. Jaka ładna dziewczyna mnie odwiedziła ;-)
    ja jestem zakochana w kolorze ciemnym zielonym i wszędzie szukam ciemnych koszul ale ciężko ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w mango widziałam kiedyś (na początku sezonu jesień - zima) widziałam ciemne koszule, może jeszcze znajdziesz na wyprzedaży :)

      dziękuję i zapraszam

      Usuń
  26. ta torebka jest niesamowita!a w połączeniu z czernią jeszcze ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz :) śliczny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie :)
    Ile masz wzrostu?
    Pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz tutaj pięknie <3.
    bardzo, ale to bardzo mi się podoba! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowny look! Piekny naszyjnik
    Ja zdecydowanie jestem w strone pasteli, które uwielbiam niezależnie od trendów

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak, zima jest piękna w Twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega plaszcz! Wszystko cacy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. ładnie :)


    http://www.alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. genialny set, jesteś prześliczną dziewczyną!!!
    może obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  35. hej, dziękuję Ci bardzo za miły komentarz u mnie! cieszę się, że tu trafiłam ;) Wyglądasz świetnie a płaszczyk i torebka są przecudne!

    obserwuje i pozdrawiam Violet :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Super płaszcz,odrazu widać,że dobra marka,swietnie lezy:),jaka to kolekcja??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam go - jest rewelacyjny i bardzo kobiecy :) to kolekcja jesień - zima 2012/2013

      Usuń