5 stycznia 2013

z cyklu zrób to sam - eko wazon

Pomysł na 'ekologiczny' wazon zrodził się pewnego popołudnia, kiedy to w zaciszu domowym słuchając muzyki przygotowywałam kolację, a w kuchni napatoczyłam się na zwykły sznurek (nie mam pojęcia skąd tam się wziął :)). Kątem oka ujrzałam słoik z majonezem, który zainspirował mnie ( wiem, wiem jak to brzmi - majonez mnie zainspirował :) co będę robić tego wieczoru, tym samym postanawiając, że pokażę Wam efekty mojej pracy.

Co będzie potrzebne do stworzenia takiej ozdoby?
- dwustronna taśma klejąca
- brązowy sznurek
- słoik
- trochę wolnego czasu
- TO WSZYSTKO :)


A oto powstały wazon:


Jak Wam się podoba? :) Użyłam tego sznurka, ponieważ akurat taki miałam pod ręką, ale możecie spokojnie obkleić słoik czym tylko chcecie np. włóczką, grubymi nićmi, a nawet kawałkami zwiniętego papieru. Wszystko zależy od Waszej wyobraźni!

61 komentarzy :

  1. Na pewno wykorzystam ten pomysł zwłaszcza, że od niedawna zmieniam charakter,a tym samym ogólny wystrój mojego pokoju z nastoletniego na nieco bardziej dojrzały i stonowany :) Gratuluję pomysłowości i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To lubię, zresztą wiecie o tym:d Nie ma to jak tania i eko ozdoba jestem za!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, prosty pomysł - a efekt świetny !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo jakie fajne i jakie proste do zrobienia może mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed swietami ozdabialam sloiki i przykrywki malowalam farba od srodka wyszlo fajnie, ale ten pomysl na wazon jest wspanialy i bardzo prosty! :) Akurat mam w domu morelowa wloczke moze ja wykorzystam! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem!!! Świetny i jaki oryginalny pomysł!! Brawo dla Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam takie wazoniki w sklepie, ale cena ich była porażająca. Jak widać można stworzyć coś od siebie i to za grosze. Efekt końcowy jest fenomenalny :)) A co do moich zdjęć... Na razie nie ma kto mi robić zdjęć, więc czekam na dobroczyńcę :))
    Dziękuję za słowa uznania!
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł i wykonanie rewelacja - chyba wykorzystam skarby znalezione przy sprzątaniu lepianki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda świetnie:) pamiętam, że robiłam takie w podstawówce na Dzień Mamy, tylko z kolorowej włóczki;) (przyznaję, aż tak estetycznie jak Twój nie wyglądał;))

    OdpowiedzUsuń
  10. a efekt bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. My tez taki robilismy w podstawowce! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny efekt końcowy :) M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako że jestem zwolennikiem wszelkich form recyklingu, to takie rozwiązanie nie może mi się nie podobać. Nie ma powodu, by wstydzić się inspiracji majonezem - liczy się efekt, a nie źródło :D

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super pomysł, już gdzieś kiedyś widziałam, że można tak ozdobic słoiki, ale zawsze jakoś mi się nie chciało do tego zabrac, a jak już miałam wene na takie grzebanie to nie miałam sznurka albo słoika :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i zapomniałam dodac że obserwuję :)

      Usuń
    2. Miło nam, zapraszamy częsciej!!

      Usuń
  15. Bardzo ładny:) Podobno inteligentni (kreatywni) ludzie się nie nudzą... Chwila czasu, słoik majonezu i gotowe:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. oryginalnie. musze pokazać mojej mamie. ona uwielbia robic takie rzeczy.
    bardzo fajny pomysl <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglada super. podobne robilismy w podstawowce na zpt:)

    OdpowiedzUsuń
  18. yay!
    też kiedyś robiłam coś takiego!
    ależ mam sentyment, jak spojrzałam na te zdjęcia, haha.

    pozdrawiam cieplutko! ;*
    jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  19. proste, ładne :) a jakie pocieszne i nietypowe :)

    pozdrowionka gorące :D

    OdpowiedzUsuń
  20. swietny ! i pomyslec , ze takie wazony sprzedaja w sklepie za gruba kase ! fajny blog zapraszam do siebie i moze do wspolnego obserwowania ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest świetny! Jakiś czas temu pokazywalysmy co można zrobić z puszek po fasoli czy kukurydzy ale na taki pomysł bym nie wpadła!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny rano bioer si do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysł :))
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Łatwe, proste, a wygląda oryginalnie :) Z racji, że na swojej "zakupowej liście domowej" mam właśnie wazony, wybiorę chyba wersję recyklingową. Świetna sprawa ;)

    Pozdrawiam!
    Żelikowska

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wygląda z tymi zgrzebnymi gałązkami!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł! Mam zbiór słoików, których żal mi wyrzucić, a nie wiedziałam co z nimi zrobić (część po majonezie właśnie :D) - to b ędę owijać! nawijać! i zawijać na potęgę :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Izo, uwielbiam takie pomysły! Koszt żaden, trochę wysiłku a efekt fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podoba, ale to akurat Iwonka przygotowała :)

      Usuń
  28. uwielbiam takie proste rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. rany, co za cuda tu masz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny pomysł! Ja mam jeden wazon w domu i pełno sloikow :d

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobry pomysł z tym ecowazonem :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękujemy za komantarz ;) Rewelacyjny ten wazonik - super pomysł !
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  33. kreatywna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. fajny minimalistyczny wazonik ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. ha, kiedyś będąc na kierunku terapeuty zajęciowego nauczyłem się tyle diy, że hoho. dobry pomysł z tym sznurkiem. jak będziesz się nudzić to polecam koszyki z papierowej wikliny - przy tym miałem niemało zabawy :P i roboty.

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się! Bardzo fajny pomysł, lubię takie proste dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczny wazonik! sama zaraz pójdę poszukać sznurka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super wazon!
    Pamiętam, że robiliśmy podobny w podstawówce (ok. 30 lat temu) na tzw. pracach technicznych.
    Pozdrawiam serdecznie
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo kreatywnie, fajnie tak robić coś z niczego !

    ZAPRASZAM DO MNIE :
    http://crystal-look.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam ten sznurek, można z niego zrobić niemal wszystko!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię te Wasze "Zrób to sam" :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam wszelkiego typu ozdoby i przeróbki ze słoików czy butelek. Kiedyś miałam manię na kolekcjonowanie wysokich butelek, które malowałam na ciemne kolory ;)
    ze sznurkiem wygląda obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaki świetny ! Wygląda cudnie ! :P
    uwielbiam DIY <3

    serdecznie zapraszam
    jbyj-gossip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Prosty i cudowny pomysł :*
    wyglada zniewalająco :*

    Całuje Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Robiłam taki jakieś 27 lat temu na ZPT :] Zajęcia Praktyczno - Techniczne. Nie było taśmy, smarowaliśmy słoik klejem :) Używało się też kolorowej włóczki. Szczytem piękna był taki z kilku rodzajów włóczki ;), które tworzyły kolorowe pasy.

    OdpowiedzUsuń