28 stycznia 2013

kawa z automatu

Buty typu biker to nie jest z pewnością obuwie, które noszę na co dzień, ale zaraz obok oficerek stanowią dla mnie alternatywę dla mniej oficjalnych wyjść. Egzemplarz, który mam na sobie wydał mi się szczególny przez postarzane wykończenie oraz cholewkę, którą mogę się bawić - odwijać, wywijać czy pozostawić luźną i za każdym razem w zależności od tego jak chcę aby wyglądały, przybierają inną formę.
Skórzane spodnie i bluzkę w stylu rockowym połączyłam ze smokingową, welurową marynarką, aby mimo wszystko dodać całości delikatnego posmaku elegancji.
Przygotowując tego posta zdałam sobie sprawę, że to już kolejna para butów w mojej szafie, chyba mam do tego słabość :) a wy macie jakieś swoje zakupowe słabości?













bluzka - Bershka %
spodnie - Terranova
marynarka - Orsay
buty - Gino Rossi
bransoletki - Simple/Monnari

91 komentarzy :

  1. buty super, az sie chce je nosic:) spodnie zreszta tez. patrzac na moja szafe odkrywam, że mam słabość do wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słabość do wszystkiego... to zdecydowanie musi Cię dużo kosztować :)

      Usuń
  2. świetny outfit! buty są cudowne :) pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję od niedawna Twoje stylizacje i mam wrażenie, że są jednymi z najlepszych, które oglądam. masz dość prosty styl, ale coś ma w sobie. Tutaj podoba mi się w zasadzie wszystko. Bluzka jest bardzo oryginalna, widzę,że wyłowiona na wyprzedażach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ciesze się kiedy czytam takie komentarze jak Twój, to świetne kiedy ktoś docenia i zauważa to co chcę przekazać :)
      co do stylizacji - bluzka wyłowiona na wyprzedażach, a reszta rzeczy wygrzebana z szafy i dawno nie noszona z przed kilku lat :)

      Usuń
  4. oo, coś dla mnie - z pazurem i wyszczupli na pewno :)). Bluzka z tym tyłem - mega

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przedłużany tył daje smaku - jest świetna :)

      Usuń
  5. oglądając wcześniejsze stylizacje nie sądziłem że taka rockowa laska z ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama dopiero po zdjęciach widzę, jaki ostry jest ten outfit :)

      Usuń
  6. alez oczywiscie - buty :)wygladasz oszałamiająco :) bluzka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko mi się w tej stylizacji podoba.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne buty :) Takie dość proste, ale nie banalne. Super!
    Pozdrawiam!


    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. oj buty zupełnie nie w moim stylu (jak dla chłopa) :) ale ty tak dobierasz ciuchy że wszystko jest na właściwym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty świetne! Ja mam słabość do sukienek :) do butów z resztą też...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaaaj ale oszałamiasz! <3 Jej te spodnie super!! <3 I Jakie Ty masz piękne te włosy!!
    Ja mam niestety nałóg maleńki.. Ostatnio są to szminki... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosy.. właśnie jestem na etapie "muszę coś zrobić ze swoimi włosami", ale miło, że Ci się podobają :)

      u Ciebie nałóg szminek wcale mnie nie dziwi! :)

      Usuń
  12. Świetny zestaw! Uwielbiam taki styl. Biker boots albo bardzo proste kowbojki to 80% moich wszystkich butów, więc trafiłaś w mój gust idealnie. Marynarka dodaje niewymuszonej elegancji, cudnie! Ja również mam słabość do butów, chociaż coraz częściej udaje mi się powstrzymywać przed kolejnymi zakupami. I jeszcze t-shirty i longsleevy oversize, najlepiej w spektrum od białego do czarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz jak zawsze:) uwielbiam !!!buty sa genialne!!!
    tylko ta bransoleta z wielkim napisem simple jakos mi do Ciebie nie pasuje ale to taki mały szczegół bo całą resztę chętnie bym widziała w swojej szafie :)
    pozdrawiam
    ***

    OdpowiedzUsuń
  14. Super buty! W tym sezonie bardzo polubiłam ten typ. No i zamierzam takie spodnie nabyć już niebawem ;) Co do słabości to moją słabością są sukienki i kolorowe kieliszki, w których piję nie tylko wino ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite buty.
    Zawsze oglądam Twoje zdjęcia ze szczegółami, znowu bosko!

    OdpowiedzUsuń
  16. słabość :) ceramika i buty, buty, które się przelewają, takie, które musiałam kupić i jeszcze nie założyłam też, buty, miski, talerze, dzbanki, kubki, filiżanki, a potem torebki - też mogłabym mieć i mieć ;)
    a te Twoje - to klasyka gatunku, licowa skóra i imitujący drewno obcas prosty - BAJKA!

    OdpowiedzUsuń
  17. bluzeczke mialam juz w ręku pod kasą w Bershce ale w koncu zrezygnowalam, jest swietna - to na pewno ale ja nie wykorzystalabym jej a po co ma lezec :D nauczylam sie nie kupowac wszystkiego z przecen i co tylko mi sie podoba, raczej mysle rozsadnie :) wygladasz cudownie w tym czarnym wydaniu, ja bikery wole w ostrzejszym stylu - z cwiekami, gruba podeszwa ale Twoje delikatne sa jak najbardziej swietne i nawet beda pasowac do eleganckich lookow:)

    OdpowiedzUsuń
  18. buty cudowne ! sama chętnie bym chciała takie mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też niestety mam słabość do butów i mam ich całkiem sporo, ale jak przychodzi moment, że muszę dobrać obuwie do stroju wtedy wpadam w panikę, że żadne nie pasują ;) zazwyczaj kończy się to kupnem następnej pary! mój chłopak kiedyś stwierdził, że nawet jak wychodzę po chleb, to wracam z butami!

    pięknie dobrane elementy ubioru, a buty, świetne hmmm ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz przepiękne włosy :)


    Dziękuję, że odwiedzenie mojego bloga.
    Zapraszam na nowy post

    Buziaki, P.

    www.POLINEFASHION.PL

    OdpowiedzUsuń
  21. och, buty, buty - chyba każda kobieta ma ich ciągle za mało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. czy te spodnie są ze skóry? czy ekologiczne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tylko eko skóra - kosztowały całe 20 zł ! :)

      Usuń
  23. maff miała tą tunikę 2tyg temu na stylizacji w wersji eleganckiej z płaszczem i kapeluszem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maff pewnie wszystkie ciuchy dostaje :) nie musi czekać na przeceny jak inni :)

      Usuń
    2. faktycznie :) choć u niej prezentuje się zupełnie inaczej :)

      Usuń
  24. W całym zestawie dużo się dzieje, bo mamy i skórę, i smokingową marynarkę i nieco "blingowy" t-shirt, ale ze względu na dyskretną korespondencję między fakturami matowymi i błyszczącymi całość tak harmonijnie rozbrzmiewa :D

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz naprawdę ślicznie, najbardziej z całego zestawu przypadły mi do gustu buciki ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Buciki ładne. To trzeba przyznać. Mnie urzekły również spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny ostrzejszy klimat i buty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje buty! Kupiłam je dwa miesiące temu i od tego momentu noszę absolutnie do wszystkiego - uwielbiam za to, że ta szersza cholewka w jakiś magiczny sposób wyszczupla moje niezbyt zgrabne łydki. W dodatku są wyjątkowo wygodne i solidnie wykonane - podejrzewam też że za parę lat będą wyglądać równie dobrze, nawet lekko podniszczone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja - za parę lat będą wyglądać jeszcze całkiem nieźle :)

      Usuń
  30. Świetny zestaw!!! A ja właśnie konstruuję mojego posta o bikerach, które są chyba moim ulubionym obuwiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam więc na posta, jestem ciekawa bikerów w Twoim wydaniu! :)

      Usuń
    2. Uffff, dla niektórych może to być za ciężkie wydanie, bo używam ich zgodnie z przeznaczeniem, czyli na motorze :D Zapomniałam wcześniej dopisać, że spodni w podobnym klimacie jak Twoje szukam od dawna.....

      Usuń
  31. Piękne buty ! ;) Pozazdrościć.
    Pozdrawiam Daria ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. umówmy się że buciory są takie sobie :) to że akurat jest chwilowo taka moda nie oznacza że każdy ma lecieć i kupować coś co zupełnie nie pasuje do niczego, po za bluzeczką która nadaje posmaku rockowego. Całość w moim odczuciu powinna być podkreślona jakimiś kobiecymi bucikami :) No cóż moda to moda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno o gustach się nie dyskutuje :) nie założyłabym do tego zestawu szpilek - wyglądało by to banalnie :)

      Usuń
  33. "umówmy się" zabrzmiało interesująco :) szkoda że nie prowadzisz bloga bo bym zaglądał :) a w kwestii butów to nie ma się co czepiać :) może nie są bardzo kobiece ale robią wrażenie i maja klimat, no chyba że masz 40lat i wolisz stylizacje jak "fioletowa krystyna" która jest w pierwszej 10ce na ulicy modnej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. o jak pięknie, tak mrocznie, zmysłowo, genialny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. cieszy mnie to, ze buty się tak spodobały :)

      Usuń
  36. Want. Those. Boots.

    M.Y.

    OdpowiedzUsuń
  37. słabość do butów to chyba największa zakupowa słabość większości kobiet ! Twoje bikery są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Beautiful shoot

    Http://Fashioneiric.Blogspot.Com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  39. ślicznie:) ja mam słabość do bielizny:)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ładna bluzka!
    do sukienek mam słabość zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bez wątpienia mój styl :) Pozdrawiam,Alice

    OdpowiedzUsuń
  42. wielbię zestawy typu 'total black'. Zachwyca mnie Twoje zestawienie, ciekawe, niebanalne, w czerni! ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. buty jak najbardziej w moim guście !

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna stylizacja, uwielbiam czerń.
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. genialnie ! całość prezentuje się doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  46. Strasznie fajny zestaw, uwielbiam takie!!! Ostatnie zdjęcie jest świetne!!! Co nie znaczy, ze reszta nie :)

    Ja mam słabość do torebek i kardiganów :)

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny zestaw, taki z pazurem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. ale kawa jest przy wcześniejszym automacie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. mroczny a zarazem elegancki :) podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkim Wam bardzo serdecznie dziękuję!! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Amazing outfit. Your hair looks so pretty. :)
    Would you like to follow each other? Follow me and I'll be happy to follow back. :)

    http://jonnessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. zajmujesz sie rowniez modelingiem profeslonalnie czy tylko u siebie na blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zajmuję się na co dzień profesjonalnie modelingiem :)

      Usuń
  53. IDEEALNAAAA SESJA!!! jestem pod ogromnym wrażeniem
    ♥ pozdrawiam kochana:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  54. fantastyczna sesja :))
    pięknie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  55. wyglądasz ślicznie, uśmiechaj się czasem <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;))

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;))

    OdpowiedzUsuń
  57. Super stylizacja, wyglądasz świetnie no i bardzo dobre zdjęcia:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo ciekawie!!! Ja mam slabosc do butow rowniez!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. świetny zestaw , mi się tam spodnie najbardziej podobają !

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny blog - stylizacje zdecydowanie przypadły mi do gustu więc będę wpadała częściej ;-)) Zapraszam do wzajemnej obserwacji, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Po raz kolejny napiszę, że tworzysz świetne zestawy i świetnie w nich wyglądasz.
    Fantastyczne zdjęcia. Twój blog to przyjemność dla oczu :)
    I wszystko z takimi smakiem podane. Super.

    OdpowiedzUsuń