21 stycznia 2013

black again

Tutaj ma być przede wszystkim na co dzień i wygodnie - buty na płaskim obcasie typu oficerki, sprawiają, że można w nich biegać całymi dniami (jestem z nich szczególnie zadowolona, ponieważ to pierwsze buty, które znalazłam w moim rozmiarze z idealnie dopasowaną cholewką do łydki - wszystkie do tej pory, które mierzyłam były zawsze były za szerokie), sukienka z przyjemnej niemnącej się tkaniny ( w podróży - ideał!) i pakowna torebka do której zmieszczą się wszystkie potrzebne rzeczy jeśli opuszczamy dom na cały dzień. Klasyczny czarny płaszcz (może trudno w to uwierzyć ale właśnie obliczyłam, że ma aż 6 lat:)) dzięki czarnemu futrzanemu kołnierz zyskał drugie życie. Wszystko to utrzymane w ciemnej tonacji kolorystycznej oraz w lekko eleganckim stylu - bez udziwnień - jest dokładnie tak, jak lubię.
A Wy co zakładacie na co dzień jeśli chcecie, żeby było wygodnie? :)










sukienka - Simple
buty - Gino Rossi
naszyjnik - MMM
bransoletka - Pandora
płaszcz - Benetton
kołnierz - Zara

72 komentarze :

  1. buty-rewelacyjne, calosc bardzo fajnie:) w ogole swietnie Ci w czerni..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - dobrze słyszeć, bo czerń to mój ulubiony kolor na zimę :)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz! Metaliczna sukienka bardzo pasuje do Twojej chłodnej urody i świetnie podkreślają to zdjęcia :) Ja całą zimę chodzę w dopasowanym czarnym płaszczu o podobnym kroju do Twojego, jest bardzo wygodny! :) A jak robi się cieplej to mam wełniany krótszy karmelowy grzybek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja!!! sukienka jest CUDOWNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. super kozaki ;) Sama mam problem, bo większość jest mi za duża - Twoje leżą jak ulał!

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie z kolekcji zimowej - przecenione :) super ten naszyjnik, najbardziej podoba mi się na ręce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że na ręce jest niesamowicie niewygodny, szczególnie jeśli robimy coś przy komputerze, rzadko noszę go w ten sposób :)

      Usuń
  6. super sukienka! i cudowne zdjęcia :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :) przepięknie wyglądasz w czerni !!! :* no i stylizacja genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny futrzany kołnierz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny futrzak, a płaszcz nie ważne ile ma lat ważne że ma klasę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz pięknie!
    Na tym polega ponadczasowość klasycznych ubrań ,że nawet po 6 latach w szafie będą wyglądać tak pięknie jak Twój płaszcz :)
    pozdrawiam
    ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) ważne też, aby były z dobrego gatunkowo materiału - ten sprawdził się świetnie! :)

      Usuń
  11. Piękna i elegancka stylizacja, kołnierz genialnie wygląda z płaszczykiem:) A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz wspaniale! tak jak napisałaś - elegancko ale wygodnie. Sukienka jest świetna i naszyjnik MMM idealnie do niej pasuje.

    Odnośnie Twojego pytania, ja na co dzień biegam w bardziej miejskim, streetwearowym stylu, jednak myślę, że w takiej odmianie dziennej elegancji też bym się dobrze czuła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, zdjęcia są na prawde zachwycające..;) Pięknie wyglądasz:)
    Prowadzisz świetnego bloga<3 Daj znać jeśli jesteś chętna do wspólnej obserwacji;*;)


    Niedawno założyłam mój fanpage,mam nadzieje że nie odbierzesz tego jako spam ale sprawiła byś mi ogromną radość gdybyś kliknęła Lubię to! Dla Ciebie jest to jedno kliknięcie myszką,dla mnie o niebo więcej!:))
    FANPAGE

    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka i buty...już się w nich zakochałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Żeby było wygodnie zakładam duuży sweter i legginsy - mało zwiewnie i powabnie, ale ciepło i miło;) Urocza ta sukienka, choć czarna.

    OdpowiedzUsuń
  16. naprawde fajna stylizacja:)
    świetne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. klasyczny strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciuchy nie muszą byc nowe,ważne aby miały klasę i były dobrej jakości, świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja! Ale z takimi markami, to po prostu nie mogło się nie udać ;) Czerń to po szarym mój ulubiony kolor, więc za same kolory wielki plus :)
    Na co dzień? zależy oczywiście od dnia ;) Jeżeli siedzę w domu, to niezastąpione dresy :D Jeżeli muszę wyjść z domu i zapowiada mi się intensywny dzień, to zdecydowanie obuwie o "niskim" zawieszeniu :) Liczy się wygoda i luz. Jeżeli obcasy, to tylko wtedy, kiedy wiem, że będę więcej siedzieć niż chodzić ;)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie kochana wyglądasz, zdjęcia perfekcyjne;) Buciki chyba najbardziej mnie zachwyciły, może dlatego, że marzą mi się właśnie tak hehe;) Naprawdę super stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja-codzienna,praktyczna,piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje zdjecia jak zawsze zachwycają:* w czerni wyglądasz bardzo elegancko- kocham ten ponadczasowy trend
    ♥♥ ♥♥ ♥♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne, faktycznie na luzie a jednak elegancko i ze smakiem, do tego margiela w swoim ekstrawaganckim stylu dodaje uroku całości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piekne zdjęcia;) stylzacja równeiz przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty to Ty masz przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. CUdnie, wszystko mi się tutaj podoba. KOzaki z dopasowaną cholewką to moje marzenie od dawna, niestety nigdy nie mogę tafić na takie idealne!

    OdpowiedzUsuń
  27. cudownie zwiewnie delikatnie mimo ze na czarno - ja wskakuje w emu ale tylko jak jest jak teraz zima i śnieg po kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem zachwycona całym zestawem i zdjęciami :)
    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna sesja i piękna "na luzie" acz wyjątkowo elegancka stylizacja, no i buty fantastyczne z tymi cholewkami :)

    Czy to może wnętrze uj?

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zwykle przepięknie i z jajem :) Świetne fotki

    OdpowiedzUsuń
  31. dziewczyny czekam na odpowiedź na maila! :) brakuje tylko Was do zatwierdzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Awww you have a great style! Love your pics, you are also so pretty!
    What about following each other here, Bloglovin and Lookbook? Just let me know :)
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaka klasa i kozaki i sukienka wyglądają bardzo stylowo, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Great blog! You have beautiful photos! Would you like to follow each other? Let me know..
    x

    veruzkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham czerń. Twoja stylizacja jest przepiękna i udowadnia, że czerń nie musi być koniecznie poważna i nudna.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny zestaw, na pewno będę wpadać częściej! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawa stylizacja ;)
    Bardzo podobają mi się twoje kozaczki <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Superb post however I was wondering if you could write a litte more on this subject?
    I'd be very grateful if you could elaborate a little bit further. Thank you!
    Look at my web site ... kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny blog dziewczyny, gratuluję, fajna ta stylizacja na luzie :)
    Będę zaglądać z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  40. widziałam już ten post na modnej polce <3 uwielbiam ten outfit ! jest niesamowity! wyglądasz ... brak mi słów:)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Fantastyczne buty!
    Bardzo nam się podoba Twój blog.

    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. rewelacyjnie :D

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego dnia.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  44. Dużo czerni, dużo szarości. Niby prosto, a jednak srebrne i futrzane akcesoria dodają tej stylizacji świeżości i małej zadziorności. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  45. zazdroszczę sukienki, przepiękna jest! Bardzo podoba mi się zestawienie całośc, piękne, klasyczne kroje ;)


    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny płasz i futro! Kozaczki również bardzo eleganckie. :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas.
    Joanna&Maja
    Surdut. Surrealistyczny Duet Twórczy.

    OdpowiedzUsuń
  47. I love this look, the boots are marvelous.

    OdpowiedzUsuń
  48. świetne zdjęcia i outfit !;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Rewelacyjnie.
    Z przyjemnością dodaję Twojego bloga do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zakochalam sie w tej stylizacji!!! Sukienka fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Everything is very open with a very clear description of the issues.
    It was definitely informative. Your site is very
    helpful. Thank you for sharing!

    Here is my web site ... twitter for business

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna stylizacja, z klasą, z pomysłem, bardzo mi się podoba, pozdrawiam izkastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń