26 grudnia 2012

sylwester


Kto powiedział, że na sylwestra musimy założyć szpilki? Kto twierdzi, że suknia do ziemi pasuje jedynie do szpilek? U mnie jak zwykle wszystko na pierwszy rzut oka bardzo klasycznie, ale niekonwencjonalnie.
Inspiracją do tej stylizacji jest sukienka od wspominanego już chyba setki razy na tym blogu (musicie nam to wybaczyć) Maisona Martina Margielii dla H&M. Złota suknia do ziemi 'z podszewki na lewą stronę' to mój ostatni zakup, który udało mi się dorwać przeceniony na ( uwaga !!!!!!!!!!!!!!) 50 zł. Kupiłam bez zastanowienia bez względu na to czy przyda się w przyszłości czy też nie :). 
Z uwagi na płaski charakter obcasa w butach, pozwoliłam sobie wszędzie na szaleństwo kolorystyczne - całość w odcieniach złota nadaje barokowego posmaku.
A na koniec mój kotek czarnulka wygrzewający się przy kominku, który zainteresowany zdjęciami przyszedł do mnie i chyba postanowił się zaprzyjaźnić z ekologicznym futerkiem :)
A Wy macie już swoje wymarzone kreacje sylwestrowe? Pamiętajcie! W karnawale wszystko jest dozwolone :)










sukienka - MMM
futro - SH
perły - szafa mamy
bransoletka - Apart
torebka - Gino Rossi 
buty - Gino Rossi

84 komentarze :

  1. Zdjęcie z kotem - fantastyczne :)
    Piękna torebka, chętnie bym taką widziała i w swojej szafie.. ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna sukienka chociaż ja założyła bym oczywiście szpilki :) ale masz odjazdowy kominek, jak w zamku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fajnie! Podobają mi się balerinki do długiej sukni :)
    Ps. Słodka kicia :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to Ci sie udało z tym zakupem :) chociaż mnie i tak nic nie urzeklo w tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Balerinki do długiej sukni pasują bardzo dobrze! Także gratuluję fajnego doboru i wypatrzenia dobrej okazji w sklepie ;)
    Pozdrawiam!

    ______________________
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie:)Bardzo fajne to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sukienka,fajnie to wszystko razem wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buciki idealne dla mnie;) Przez całą noc można w takich tańczyć i stopy nie będą boleć ;) Przepiękna kreacja;)

    OdpowiedzUsuń
  9. w 100% się zgadzam łamać stereotypy to jest to tym bardziej jak wychodzi to po protu pięknie - sukienka to istny skarb pomijając okazje jej urok jest nieodparty <3 kitek jest przepuchaty :)uwielbiam koty sa takie charakterne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka jest baaaardzo oryginalna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buciki do tej sukienki świetne, ogólnie bardzo klasycznie a jednak z zadziorem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna torebka, ciekawa sukienka i jak zawsze piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale ! suknia jest piękna !

    OdpowiedzUsuń
  14. faktycznie- bez szpilek, a z klasą! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh wow totallly amazing =) U are such a beautiful girl =)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję ! :) Śliczne te zdjęcia, ogólnie jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia! Muszę ci powiedzieć że masz idealną cerę! Naprawdę godna pozazdroszczenia :)

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też bez zastanowienia kupiłabym sukienkę;)
    Ach czarujesz, ślicznie wyglądasz!
    Piękne zdjęcia, ostrość której mi brakuje na zdjęciach.
    Czy mogę wiedzieć jakim aparatem robisz zdjęcia, jaki obiektyw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te konkretne zdjęcia były robione Canonem 5D Mark II + 85mm f/1.8, ale należy bezwzględnie pamiętać że aparat jakkolwiek nie byłby drogi czy profesjonalny to tylko narzędzie, to fotograf robi zdjęcia :)

      Usuń
  19. Bardzo mi się podoba dopasowanie balerinek do sukni. Ileż razy trzeba było zmieniać niewygodne szpilki. Nie mam jeszcze kreacji sylwestrowej, ale myślę nad czymś w stylu klubowym.

    OdpowiedzUsuń
  20. I'm sold lol...your blog is awesome. I had to follow. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and join if you would be kind enough. Thanks for your time, hope to see you stop by. Happy Holidays and God Bless !

    Steven

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za długimi sukniami, a ta przypomina mi raczej koszulę nocną,
    więc jestem na nie;(

    http://delfinasshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, ta sukienka jest okropna, nie dość że uszyta ze szmaty to jeszcze na lewą stronę :) wielcy projektanci i wielki design nie jest dla zwykłych ludzi :) proponuje obcisłą czerwona mini, zawsze się sprawdza :) na pewno nie projekty Margieli, za albo za duże albo ze szmaty albo niesymetryczne :) takie wydziwiane jakieś :)

      Usuń
  22. Love that clutch! So pretty!

    ox from NYC!
    davie+erica

    LPFashionPhilosophy

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna sesja taka klimatyczna , pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna sukienka ;).Kotek również :))

    OdpowiedzUsuń
  25. super, sukienka maxi idealnie ci pasuje♥ ♥ ♥ ♥
    BUZIAKI;* OLA

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie jest świetnie, w szpilkach tylko byś się zmęczyła a tak możesz przetańczyć całą noc!

    OdpowiedzUsuń
  27. przepięknie !


    zapraszam do siebie i obserwowania: http://breatheliffe.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienk amaxi jak najbardziej, ale czy krój ten? Średnio leży. Ale i tak marzę o maxi od Miu Miu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten krój zaprojektował Martin Margiela, sukienka jest uszyta na lewą stronę i zapewniam cię że leży na Iwonie idealnie :)

      Usuń
    2. ale halo, to co powiecie na tą sukienkę Margieli: http://zwierciadlo.pl/2012/uroda/moda/lookbook-maison-martin-margiela-dla-hm/attachment/mmm6
      poszłam tak na świąteczny obiad rodzinny i ciotki mnie wyśmiały, to żenujące, ale takie polskie :)

      Usuń
    3. Kreacje MMM zawsze budzą kontrowersje, ale to cały On - nie dla każdego :)

      Usuń
  29. Ślicznie Ci w złotej kreacji ;) Bardzo ładny kotek

    OdpowiedzUsuń
  30. śwetna stylizacja, o kocie nie wspominając ; )
    https://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo pasuje Ci kolor tej sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przy Twojej figurze i wzroście faktycznie mozna ze szpilek zrezygnować :-) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  33. wow! very beautiful pics!

    please follow me if you like!
    http://thedaydreamings.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  34. Super foty, piękne światło, chciałbym cie tak spotkać w sylwestra i zobaczyć miny tych wszystkich lal na szpilkach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pasuje do Ciebie długa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jakie ładne balerinki! i uroczy kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam długie sukienki;)!
    niestety rzadko trafiają się okazje na wyjście w nich
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Sukienka wygląda pięknie, chociaż nieco razi mnie 'takie jej uszycie'. Ale im dłużej się przyglądam tym bardziej mi się ona podoba. ; )

    OdpowiedzUsuń
  39. Szczerze mówiąc jakoś nie jestem fanką tej sukienki, wygląda jak niedoszyta, ale oczywiście co komu się podoba :) niemniej jednak bardzo ładnie i klasycznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  40. dziewczyny, wiem że coś może się podobać lub nie, ale to jest MARGIELA, jego sukienki kosztują pod 2tys EURO!!!!!!, wiec nie róbmy małomiasteczkowej wiochy :)
    Jego projekty zawsze zwalają z nóg oryginalnością i innością dla tego tyle kosztują :)

    Ta jest idealnie uszyta, tylko na lewą stronę z podszewki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne zdjęcia :) podoba mi się całosc :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny look :)
    Zapraszam: http://otiscodzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. ja nie przepadam za długimi sukienkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście bardzo lubię, ale niestety mało jest okazji, aby zakładać eleganckie suknie maxi :)

      Usuń
  44. beautiful look!!:):)Your blog is so lovely! I'm thinking, if you want, we can follow each other! It would be great!!
    http://www.borsadimarypoppins.com/
    xoxo Gloria

    OdpowiedzUsuń
  45. wow beautiful pictures!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystko jest takie piękne. Sukienka taka pięknaa. Jaki słodki kotek ;*
    Zapraszam do mnie http://www.mooda-wyglad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. wow!
    świetnie!
    sama wielbię MMM, więc rozumiem Twoje "zboczenie". ;)
    a kolekcja dla H&M mimo średniej jakości i tak jest jedną z najlepszych kolaboracji.
    super!

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystko świetne tylko szkoda że buty bez obcasa. Ja osobiście chyba bym się nie odważyła ubrać takiej sukienki więc gratulacje i oczywiście będę zaglądać częściej ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. po pierwsze....zakochałam się w twoim kotku :) miałam kiedys misię...
    przyjaciółka moich młodzieńczych lat :) w kolorowe dni jak i gorzkie momenty :)
    Po drugie...fajnie, że ktoś się odważył napisać coś o płaskich botkach :) bo ja niestety przez pozrywane ścięgna-kiedys tam ;P nie mogę nosić szpilek... i ratuję sie co chwila płąską nawieszchnią :)

    p.s.piękne perełki i cała aranżacja...sukienka...itp itd :)
    dodatki z "szafy mamy" to niepowtarzalne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam złoty kolor, szczególnie w dodatkach. Sukienka ma bardzo ciekawy krój, pasuje do Twojej szczupłej sylwetki, tak jak napisałaś: jest trochę w całej stylizacji barokowego posmaku. A z kotami to już tak jest: muszą być zawsze tam, gdzie coś się dzieje :-)... Pozdrawiam, Martyna

    OdpowiedzUsuń
  51. this is such an amazing post, there is so much inspiration, love the pics!
    Hope you're having a great weekend!
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know! 
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie wyglądasz w tej sukni ;) Również jestem zdania, że nie tylko szpilki są wyznacznikiem eleganckiego, ładnego wyglądu ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Dziekuje bardzo za miły komentarzyk ;)
    Piękne zdjęcia bardzo mi się podobasz :)
    Świetna uroda ! Pozdrawiam
    Dodaje do obserwowanych i również proszę o to samo. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. perfect original fitting, long dress with light shoes, marvellous :)
    kisses
    mathieu

    OdpowiedzUsuń
  55. Very classy!

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline.

    OdpowiedzUsuń
  56. świetna kopertówka, myślę że baletki też pasują do maxi nawet na Sylwestra jednak sama wolę szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  57. przepięknie wyglądasz! wspaniała sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  58. Masz usta jak Celine Dion . Więcej się uśmiechaj na zdjęciach , bo masz ładny uśmiech.
    pozdro:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Podoba mi się sukienka, bardzo oryginalna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo fajnie, balerinki to super rozwiązanie dla wysokich dziewczyn :)

    pozdrawiam

    Gray Cat

    OdpowiedzUsuń
  61. Sukienka kompletnie nie w moim stylu... Ale kopertowka i balerinki jak najbardziej:)
    Pomyslnosci w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  62. ślicznie bardzo fajne to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ciekawy blog. :) Zapraszam po więcej inspiracji na mojego nowego, autorskiego bloga, gdzie można obejrzeć ręcznie szyte torebki oraz gorsety mojego autorstwa: http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. am following you now , wanna follow back ?
    you look so elegant & pretty in this dress ,

    N@NY
    http://nanybuz91.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. kot skradł moje serce <3 czarnusek ;) baaaardzo poodbają mi się buty ;) idealne , szukam

    OdpowiedzUsuń
  66. widać, że obłędnie lubisz się bawić modą
    z gustem i ze smakiem

    OdpowiedzUsuń