10 grudnia 2012

podróż do nikąd

Wbrew pozorom, nigdzie nie jadę ani z nikąd nie wróciłam.
Tematem tych zdjęć w ten piękny grudniowy wieczór miały być mikołajkowe zakupy w Galerii Krakowskiej, ale okazało się, że 759 137 mieszkańców Krakowa wpadło na podobny pomysł i wybrało się do GK na zakupy :)
Ponieważ korek do wjazdu na parking miał ponad kilometr, w ostatniej chwili zauważyłam opustoszały (ponieważ wszyscy byli w galerii obok) dworzec. Oto jak wyglądała stylizacja na niedoszłe zakupy, ale w sumie doskonale sprawdziła się w podróży do nikąd :) 


69 komentarzy :

  1. biedna ty moja ja tez zasmarkana ledwo łażę ale trzeba sie zwlec :) zdróweńka życze - a set - OMG tak jak lubie full szyk elegancja top trends - czapa genialna nadaje całości charakteru rosyjskiej księżnej :) wspaniale <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rasz zdaje się, że pomyliłaś mnie z Izą! :) Iza jest chora i leży w łóżku

      pozdrawiam

      Usuń
  2. Pieknie:)))) a czapka jest swietna kropka nad i:)))) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie! Stylizacja, zdjęcia, klimat. Wszystko idealne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie! Płaszcz i czapka super! :) Może lepiej, że nie dotarłaś na te zakupy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja bardzo mi się podoba. Przypadła mi do gustu pewnie dlatego, że jest bardzo w moim stylu :) Niebanalnie i ze smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny płaszcz! Czapa rewelacyjnie dopełniła całość!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna czapa! A zdjecia dworcowe po prostu idealne.

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie genialne zdjęcia! Bardzo mi się podobają:)
    A w tym płaszczu wyglądasz obłędnie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. takie czapki to moja wielka miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach perfektimo :D hehe Pięknie i z wdziękiem :)
    Kochana ta czapa jest podpinana czy taka już po prostu jest?:) Bo tak patrzę, ale nie ma ujęcia, na którym byłoby ją dokładniej widać:P
    Ja wyciągnęłam właśnie dzisiaj swoją uszatą i jak podpięłam jej uszy to wygląda praktycznie tak samo jak Twoja:) hehe i się zastanawiam czy wyjść tak jutro czy nie :D :P
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dokładnie czapka uszatka, tylko podpięta na górze :) reszta jest ze skóry :)
      noszę ją tylko w tej formie (a właściwie nie tylko tą, bo mam jeszcze jedną podobną), więc spokojnie możesz wyjść tak jutro z domu! :)

      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. No więc dobrze myślałam :) Nie będzie na mnie wyglądać tak ładnie jak na Tobie, ale wyjdę:) Ciepło w skronie przede wszystkim :) Bo raz dwa i zatoki załatwione, a to już nie przyjemna sprawa..
      pozdrawiam i dobrej nocy życzę:)

      Usuń
  11. Fantastyczne zdjęcia! Świetna czapka :)
    Dzięki za miły komentarz, trochę zmarzłam, hehe :)) Ale na szczęście zaraz ubrałam kurtkę i po chwili byłam w domu :) Oj, to bardzo Ci współczuję, wracaj do zdrowia! :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sesja, nie wiedziałam ze krakowski dworzec może wyglądać na zdjęciach jak londyńskie metro :)

    Cudna czapka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krakowski dworzec jak londyńskie metro...? takie rzeczy to TYLKO na zdjęciach :)

      Usuń
    2. Na powaga pierwsze wrażenie to jak londyn albo nowy jork :) ale look na ten obdrapany podrdzewiały wagon PKP szybko sprowadza na ziemię...do ukochanej ojczyzny :)

      Usuń
  13. ale cudnie! uwielbiam ten plaszcz( sama taki mam) a ta czapa jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie, nie masz na sobie nic czego chętnie bym nie nosiła! Po prostu strzał w 10. A sceneria świetna, nie dlatego, że lubię dworce i pociągi;) ale klimat bardzo pasujący do reszty:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czapka genialna! Całość perfekcyjna:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw, zdecydowanie najbardziej podoba mi się płaszcz!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja a sceneria też świetna.

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny płaszcz, w czapce rewelacyjnie Ci :)
    też odniosłam wrażenie w weekend, że wszyscy tak jak i ja postanowili wybrać się na zakupy... no cóż urok przedświątecznych zakupów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio miałem przyjemność obejrzeć w kinie najnowszą ekranizację "Anny Kareniny" i twoja stylizacja znakomicie wpisuje się w tą stylistykę - monochromatycznie, futrzano i bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia, ciekawe. +naprawdę fajny płaszcz!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny zestaw :). Znam ten ból , w Londynie na Oxford street nie da się przejść tyle ludzi robi tam zakupy, można się poczuć jak na koncercie ;o

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł na zdjecia! Wyglądasz na nich jak Rosjanka :)
    Czapka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastycznie wyglądasz!
    Płaszcz który ostatnio ogłądałam w Zarze chodził mi po głowie, teraz widzę że jest boski.
    Śliczna czapa, cały look jest niesamowicie pomysłowy;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny płaszcz! Zdjęcia świetne :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesamowite zdjęcia, temperatura światła i kolory, hm...wyższa szkoła jazdy :)
    Ciężko się skupić na ciuchach, choć są tematem tych zdjęć :)
    Płaszcz cudny

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne zdjęcia! i ten płaszcz! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia fantastyczne, ten płaszcz jest z aktualnej kolekcji czy ubiegłorocznej?

    OdpowiedzUsuń
  28. marvelous pisc
    I can see something sophisticated in the air behind you, like spirit of sadness but it's absolutely not bad, it's...like wondering about the future or about the past :)
    where is this train and is there somewhere here wasted time...? :)

    Alex

    OdpowiedzUsuń
  29. ten zestaw jest cudowny!! wszystko bardzo mi się podoba a sesja jest świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. wooww amazing!!!♥♥
    http://bfshion.blogspot.co.il/2012/12/day-1-fashion-in-dead-sea-h-120.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne miejsce do zdjęć. Świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zdjęcia i cudna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mi wszsycy mówią, że się nie uśmiecham..i szczerze mówiąc nie przejmuję się tym :) ale Ty masz naprawdę bardzo smutną minę.. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie tam :) może nie smutną, ale neutralną, choć na pierwszym zdjęciu widzę uśmiech :)

      Usuń
  34. łaaaaaaaaaaaa zaraz zaczynam szukac tej czapki na allegro. wlasnie o czyms takim marze na ta zime. ile kosztowala??

    pozdrawiam i zapraszamy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosztowała ok 70 zł, choć obawiam się, że takiej samej nie znajdziesz :(
      to był unikatowy egzemplarz, ktoś ją sobie uszył na zamówienie, ale mu się nie spodobała :)

      Usuń
  35. Genialne zdjęcia! Płaszcz boski :) M.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz i nie spodziewałabym się, że na Dworcu Głównym mogą wyjść takie fajne zdjęcia - zawsze kojarzył mi się raczej źle ;)

    Une Dandizette

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dworzec GŁ. w Krakowie bardzo się zmienił - to już nie ten sam, stary, brudny dworzec co kiedyś :)

      Usuń
  37. świetne zdjęcia i stylóweczka:D

    OdpowiedzUsuń
  38. super zdjęcia i świetny płaszcz:) takie wiązane buty na obcasie marzą mi się już od dawna, będę polować na podobne na wyprzedażach :D

    OdpowiedzUsuń
  39. masz mój płaszcz:)
    zobacz sobie: http://callmeladyana.blogspot.com/2012/10/imieniny-cioci-w-dniu-dzisiejszym-byam.html

    OdpowiedzUsuń
  40. marzę o tym płaszczu, ochota na niego mnie nie puściła jeszcze, niestety nie udało mi się go upolować na przecenach w zeszłym roku. Wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie udało się go dorwać ze zwrotu pod koniec wyprzedaży :) jestem bardzo zadowolona

      Usuń
  41. wow cudownie! i takie piekne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  42. genialnie! ta czapka jest ekstra, dodaje szyku:)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne zdjęcia i bardzo podoba mi się ten blog-będę zaglądać. Pozdrawiam także z Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  44. woooow, ale fotki, zaskakujesz za każdym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  45. płaszczyk w pepitkę bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz świetnie. Bardzo mi się podoba ten płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  47. swietnie wygladasz ! :)

    zapraszam do mnie na konkurs do wygrania dowolny ciuch w sklepie partnersa ! :) tutaj :

    http://mystylerooksanna.blogspot.com/2012/12/konkurs-do-wygrania-dowolna-rzecz-w_8.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładnie wyglądasz na tych zdjęciach. Wszystko świetnie zestawione, gustownie, trochę na luzie a jednak elegancko.
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. so seductive, mysterious and inspired, is it really at the real train station? hard to lap up :)

    xoxo
    Chameli

    OdpowiedzUsuń
  50. swietne zdjecia, pieknie wygladasz, super zestaw!
    zapraszam do mnie - obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  51. wyglądasz pięknie. jestem zakochana w tym zestawie <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Nice photos:D i follow you!
    If you want came to my blogs:
    http://coxandrox.blogspot.it/
    and
    http://falleninfashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  53. dworzec krakowski powinien Ci zapłacić za reklamę. w pierwszej chwili myślalam, że to gdzieś w niemczech:) płaszcz to osobny rozdział, bo pozwolilam mu przejść koło nosa za 30 euro na przecenie w tamtym roku. jak go widzę to się zastanawiam nad swoja głupotą. dodaję do obserwowanych. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. super czapa, przymierzam się do kupienia takiej, w Warszawie jest zimno a w Nowym Yorku na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń