3 grudnia 2012

Murayama Ruriko

Dzisiejsza stylizacja jest przede wszystkim szeroko pojętą inspiracją, a nie ubraniem do noszenia na co dzień.
Natchniona projektami Murayama Ruriko, japońskiej artystki postanowiłam pokazać coś niekonwencjonalnego, innego niż zazwyczaj. Murayama Ruriko od późnych lat 90-tych tworzyła swoje prace z kawałków barwionych, jedwabnych materiałów, które następnie były starannie zszywane. Ta mało znana w Polsce artystka jest również autorką serii przedmiotów wszywanych bogato koralikami, perełkami, sztucznymi kwiatami, koronkami oraz innymi materiałami.
Oto niektóre projekty Murayama Ruriko - źródło mojej inspiracji :)


Spódnicę, którą mam na sobie, odnalazłam w kolekcji bardzo uzdolnionej projektantki Moniki Harłacz. Zbudowana z koła składa się z małych pozszywanych kawałków tkanin. Całość wygląda bardzo efektownie i mogę Was jedynie zapewnić, że na żywo prezentuje się jeszcze lepiej niż na zdjęciach.
Więcej prac Moniki oraz informacji związanych z Jej artystyczną działalnością, możecie znaleźć na stronie internetowej http://mhshowroom.com.pl/.





Poza tym mam na sobie:
golf - Monnari
bransoletka - Maison Martin Margiela dla H&M
kolczyki, pierścionki - H&M
buty - Mango

43 komentarze :

  1. świetne inspiracje..czuję się natchniona!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity projekt, zachwycająca spódnica;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przedostatnie zdjecie jest rewelacyjne! Niesamowita spodnica!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powalające zdjęcia i świetna spódnica, osobiście podoba mi się bardziej niż prace Ruriko, zdecydowanie za bardzo przesłodzone, chociaż zrobił na mnie kiedyś straszne wrażenie czarny rozdarty manekin z koralikami jak wnętrzności, wychodzącymi ze środka

    super post, promocja nie dla każdego dostępnej sztuki i oryginalnej projektanckiej spódnicy zestawione razem, strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest piękne! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo spódnica zabojcza!!!

    OBSERWUJĘ :)

    Zapraszam do siebie i do podążania za mną :)

    http://kmchphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się domyślam, że w rzeczywistości szał! Już zdjęciach szal-enie mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie przeniosłaś inspirację na stylizację :) Jako jedna z niewielu wiesz, co znaczy "inspiracja"... :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny klimat :) Spódnica obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, ale klimaciarskie zdjęcia, już nie wiem co mam komentowac w kategorii wielkie dzieło :)
    japońską artystkę? projekt spódnicy? czy zdjęcia same w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy tajemniczą Iwonkę :)

      Usuń
  11. those pics are amazing, you playing with light and shadows like ghost...or probably the photographer actually make this feeling :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem! Spódnica i inspiracje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. marvelous, amazing, mysterious pics
    Matthias

    OdpowiedzUsuń
  14. aaaaa pięknie i bardzo inspirująco!!

    OdpowiedzUsuń
  15. łooooooooo:D świetnista!! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mianuję Cię najoryginalniejszą stylizacją miesiaąca!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, ale tutaj wszystkiego duzo, styl barokowy. ;-) Bardzo ciekawa sprawa! Oryginalnie - to na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo oryginalnie :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydaje mi się , że te zdjęcia lepiej wyglądałyby w kolorze, gdyż cały potencjał kryje się właśnie w kolorze spódnicy. Niemniej i tak jest interesująco... i inspirująco ;)
    Dziękujemy za komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bajecznie - jestem pełna zachwytu <3

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuje wszystkim to entuzjastyczne przyjęcie niecodziennej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A da sie w tym chodzic czy to sztuka w czystej formie? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne klimatyczne zdjęcia, faktycznie kolor oddał by więcej uroku spódnicy, bo tam się fantastycznie dzieje w kolorach, ale pewnie zdjęcia straciły by cały klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jejku ale czarna dama :) ja to bym poszła w czymś takim na studniówkę, to by laskom szczeny opadły :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka promienieje feerią barw, a drugie od końca zdjęcie znakomicie to ukazuje :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się podoba. Do zdjęć idealne.. Na codzień (jak wspomniałaś) się nie nadaje ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawa spódnica! Jest tak efektowna że nie trzeba juz kombinować z górą :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zakochałam się w tych kolorACH
    ✼ ✼ ✼ ✼ ✼
    pozdrawiam ciepło:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziewczyny jesteście świetne ! Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem zniewolona zdjęciami, ale klasa, po za tym to naprawdę cudna inspiracją, nie sztuką jest ponakładać na siebie wszystko co sieciówki proponują na sezon i robić wielka stylizacje, dokładnie taka samą jak w sklepie na każdym manekinie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niesamowita spódnica, przepiękna - tylko niestety nie widzę sytuacji kiedy mogłabym w takiej chodzić. Ale jest piękna, a te projekty Ruriko to kosmos, lecę szukać więcej jego dzieł! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Twój pomysł i zdjęcia zachwycają;)

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie piekne pomysly, a spódnica - do zapatzenia! jak ja lubie ciekawych ludzi i inspirujące posty!

    OdpowiedzUsuń