4 listopada 2012

pomarańczowy promień

Płaszcz w kolorze pomarańczowym stanowi wspaniały kontrast podczas ponurych dni, kiedy słońce chowa się za chmurami, a tłum smutnie ubranych przechodniów podsyca niemalże majestatyczny jesienny klimat. Nie zawsze mam ochotę wyróżniać się z tłumu w tym przykuwającym wzrok płaszczu, ale tutaj było inaczej. Zazwyczaj łączę go z prostymi elementami garderoby, a to jeszcze mocniej oddaje minimalistyczny charakter zestawu. Dzisiaj pozwoliłam sobie na trochę więcej - złote dodatki, fantazyjna fryzura, a całość podkreślona ustami w kolorze niemalże wściekłego pomarańczu.

Lubicie czasem wyróżniać się z tłumu ubiorem podczas ponurych dni?











 picts by xdesign

98 komentarzy :

  1. Rzucający się w oczy płaszczyk i to jest to <3

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  2. .......łał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny energetyczny kolor, ja łapię się na tym, że nie mam płaszczy w normalnym kolorze, wszystkie czerwone albo żółte, a przydałby się jakiś niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej chwili uderzyło mnie, czy aby nie nadużyłaś artystycznych środków wyrazu do ulicznej sesji modowej, ale drugie spojrzenie pozostawia odczucie że zdjęcia idealnie trafiają w klimat jesiennego chłodnego wieczoru :)

    ostatnie na moście, poezja

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszcz świetny, jak widziałaś pewnie u mnie ja uwielnbiam się wyróżniać właśnie kolorem albo fasonem płaszcza szczególnie jak jest tak ponuro na zewnątrz! :) a zdjecia tez bardzo fajne, taka troche konwencja filmowa mam wrazenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wyglądasz, świetny zestaw i doskonałe zdjęcia. Usta dopełniają całości, bomba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się zawsze lubię wyróżniac :) Fajny płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny płaszcz!
    całość idealna jak dla mnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo spodobała mi się torebka. można ją teraz znaleźć w mohito? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sądzę, że można ją jeszcze dostać :( pochodzi kolekcji wiosna - lato 2012

      Usuń
  10. Płaszczyk uwielbiam < 3 Jest piękny, idealny na jesienną, ponurą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek cudny, bardzo soczysty i ożywczy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ Ty masz figurę!!!!Płaszczyk rewelacja ,doskonale ożywia nasze szaro-bure ulice o tej porze roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolorek płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gorgeous scent of autumn, beautiful magic tough light...

    OdpowiedzUsuń
  15. "wściekły pomarańcz" ^^ idealny na takie ponure dni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na tobie wyglada ten pomarancz rewelacyjnie! Zauwazylam ten trend w modzie dzieciecej (Paryz!), ale do tej pory sie jeszcze nie odwazylam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski płaszcz i jaka piękna fryzura! : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam! Świetnie wyglądasz! :) Ja wkrótce pokażę stylizację z czerwonym oversizowym płaszczykiem. Zdjęcia już zrobione, czekają na wybranie najlepszych :)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    www.ventura-fashion.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny, "bogaty w witaminy" plaszczyk - takiego zastrzyku cytrusowej energii potrzeba podczas szarych jesiennych dni :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialnie!


    http://klaudiaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. to ty?

    swietna uroda!!!!

    piekne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  22. ja strasznie cenię oryginalność. W Polsce ludzie boją się wyróżniać, chociaż teraz i tak jest już całkiem nieźle. Świetna stylizacja, kocham płaszcz! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne to połączenie chociaż nie przepadam za pomarańczowym ale tu wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie tak! Kolor w pochmurne dni to swietny pomysl!

    Bardzo mi sie podoba ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super jest Twoje ostatnie zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem najbardziej zakochana w ostatnim zdjęciu :)

      Usuń
  26. piękny kolor, soczysty, jak najbardziej w ten ponury jesienny czas

    OdpowiedzUsuń
  27. Płaszcz rewelacja, żywa rewelacja:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pod wrażeniem jakoś Twoich zdjęć! A co do samego stroju to jesteś ładnie ubrana, płaszcz i spodnie fajnie się komponują:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Płaszcz jest cudowny i kolor niesamowity, to z obecnej kolekcji?
    Ja nie zawsze lubię się wyróżniać w tłumie, ale czasami mnie nachodzi taka ochotka, zależy gdzie i z kim idę;)
    Wyglądasz świetnie i te usta i fryzura, chyba ja też muszę zacząć myśleć, żeby pokazać coś innego na mojej głowie;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, płaszcz to zeszłoroczna kolekcja :(

      Usuń
  30. kolor płaszczu i szminki genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam pomarańcz, nie spodziewałam się,że w stylizacjach jesienno zimowych też będzie tak ciekawie się prezentować.

    OdpowiedzUsuń
  32. genialny kolor na te pochmurne, szaro-bure dni :)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny zestaw, pewnie gdybym miała taki wyróżniający się płaszcz nosiłabym go w te zimne, pochmurne dni, ale nie mam ;)(

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna sesja, stylizacja, modelka i to zimne światło... jak z vogue'a :)

    No i płaszczyk oczywiście... :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie zobaczyć takie pro zdjęcia z miejsc ktore sie mija codziennie i są szare i brudne. Oczywiście galeria super, ale obok pod tym mostkiem tak śmierdzi że mnie cofa za każdym razem jak przechodzę :)
    Zdjęcia to piękny wyidealizowany świat, zazdroszczę ci takiej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, nie aż taki wyidealizowany :) dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  36. Uwielbiam Twój płaszcz, świetny kolor. Buty też super :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mniaaam, pyszny płaszczyk i odważna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Najbardziej mi sie podoba zdjecie przed swiecacym napisem ZARA, ma idealną katalogową kompozycje a ty pozujesz genialnie, na szczęście gdybym nie znała tego sklepu ciężko sie domyślec co to za napis, bo to dosc zabawne ze płaszcz i spodnie masz od zary i można by uznac ze to nie był przypadek :)

    OdpowiedzUsuń
  39. dziękuję bardzo !
    świetne spodnie, a koszulę zakupiłam w reserved ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystko bardzo profesjonalne!

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  41. rewelacyjnie wyglądasz:) piękny płaszczyk:) z obecnej kolekcji?
    obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płaszcz z zeszłorocznej kolekcji

      pozdrawiam

      Usuń
  42. Hi, nice blog :) im following you now, please follow me back!

    http://are-you-gonna-be-my-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz niebywale spójnie, fantastycznie. Piękne zdjęcia, a wisienką na torcie jest cudny warkocz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, warkocz najlepiej wyglądał z tyłu, niestety na żadnym ze zdjęć nie jest dobrze widoczny.

      pozdrawiam

      Usuń
  44. Wyglądasz rewelacyjnie!
    Dzięki za komentarz u mnie na blogu <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialnie ! Rewelacyjne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny płaszcz, pewnie to zasługa tego soczystego koloru! Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  47. Łatwo miec super zdjęcia jak robi je profesjonalna firma...
    Ale pozujesz super, to praca ekipy na planie? czy się sama w końcu rozkręciłaś? :)

    Pozdrawiam
    N.

    OdpowiedzUsuń
  48. No jasne, jak sie zaczyna zarabiać na blogu to stać na angażowanie super firm do zdjęć...
    Płaszczyk ekstra na taką smutno-szarą porę, zdjęcia też ale nie dziwne skoro pro :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Like a supermodel :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Możesz nam Iwonko zdradzić jaki kupiłaś rozmiar tego płąszczyka, bo na tobie wszystko tak ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam płaszcze w wyrazistych kolorach - mam różowy ;))

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  52. Płaszcz jest genialny!
    Jego kolor, kształt, ideał!
    Bardzo podoba mi się połączenie z rockowymi butami i spodniami!
    Strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. nawet, nawet. Aczkolwiek moim zdaniem się nie wyróżniasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. płaszcz i jego kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Moim zdaniem Iwona właśnie bardzo się w tej stylizacji wyróżnia :)
    Zestaw: płaszczyk, spodnie, buty + włosy i szminka to potęga w wyrazie, szczególnie na tle szarości jesieni.
    Brakuje mi wyobraźni jak musieli się gapić przechodnie, jak jej robili te zdjęcia w godzinach szczytu w centrum miasta :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Zdjęcia są genialne, a płaszcz jest naprawdę prześwietny :)
    pozdrawiam
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. fantastyczny plaszcz i spodnie , wygladasz w nich super zgrabnie!

    OdpowiedzUsuń
  58. łoł cudnie wyglądasz, a płaszczyk jest prze przepiękny ; )

    Zapraszam na konkurs do wygrania bransoletka i komin
    (zgłosiły się tylko 4 osoby - są duże szanse na wygraną)

    OdpowiedzUsuń
  59. Płaszcz stanowi idealny akcent w całej stylizacji, na mnie robi wrażenie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. kolorek płaszcza <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Całość się świetnie komponuje.Bardzo mi się taki zestawik podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  62. świetny zestaw :) wszystko idealnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  63. piękny płaszcz, nigdzie nie przejdziesz niezauważona :)

    OdpowiedzUsuń
  64. pomarańcz rządzi!:) wyglądasz przecudnie!!! foto pełna profeska :) Obserwuję i liczę, że Ty także dodasz mnie do obserwowanych, pozdrawiam

    www.madamedeluxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Hey lovely! I just found your cute blog and gladly added myself to your followers! I’d love to have you stop by and follw me maybe? Also I’ll leave the link to a $150 e.l.f. cosmetics Giveaway I’m having in case you’re interested!:)

    Hope to see you there, and thanks so much lady!
    Xo, Emily

    Huge e.l.f. Giveaway!

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny blog! Masz super styl!!! :) Bardzo mi się podoba:)
    Jeśli będziesz miała chwilkę wolnego czasu , to zapraszam do nas: www.odysejamodowa.blogspot.com
    K.

    OdpowiedzUsuń
  67. Jaki piękny płaszczyk i tak cudnie leży na pięknej modelce ;)!!!!

    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga ;)
    Zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Na wszystkich zdjęciach zauważam super zgrabne nogi i swietne wyczucie stylu!

    OdpowiedzUsuń
  69. ten zestaw Mnie zachwycił slicznie w Nim wyglądasz . ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetne zdjęcia, świetne zestawy ! Od dawna chodzi za mną płaszcz w intensywnym kolorze, a Twój jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Wonderful web site. Lots of helpful info here.
    I am sending it to a few pals ans also sharing in delicious.
    And certainly, thank you in your effort!

    Here is my site ... zdjęcia ślubne Bydgoszcz
    My blog :: zdjęcia weselne Bydgoszcz

    OdpowiedzUsuń