28 listopada 2012

nieMODNE RZECZY SPRZED KILKU LAT? Maison Martin Margiela

Błyszczące tkaniny i dodatki jak bumerang wracają do kolekcji zimowych, każdego roku, w okresie przedświątecznym.

Główną rolę w tej stylizacji grają dżersejowe legginsy z lusterkowymi cekinami oraz kopertówka "cukierek".

Margiela zaprojektował te legginsy na Wiosnę/Lato 2009, natomiast torebka to projekt z kolekcji Wiosna/Lato 2010 i właśnie te daty dały mi do myślenia.
Analizując to jak pewne tendencje modowe wracają do nas co kilka lat, postanowiłam pogrzebać w szafie. Idąc tym tropem znalazłam buty, które przeleżały na dnie szafy kilka lat. :) 

Jeśli nie macie pomysłu, co założyć na zbliżającą się andrzejkową imprezę nie musicie co sił gnać do sklepu. Jestem pewna, że każda z Was posiada błyskotki, sprzed roku, dwóch czy nawet siedmiu lat (tak jak było to w przypadku moich butów.)
Być może czeka na Was w szafie dawno zapomniana rzecz, na którą jeszcze niedawno nie mogłyście patrzeć, a teraz idealnie wpisuje się w aktualne trendy? :)

Powodzenia!







bluzka - Zara
okulary - Prada
legginsy - Martin Maison Margiela for H&M
torebka - Martin Maison Margiela for H&M
buty - butik na Floriańskiej

100 komentarzy :

  1. Zazdorszcze o tej kolekcji w moim miescie mogłyśmy tylko pomarzyć ;( Piękne zdjęcia a Ty zachwycająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna jest ta clutch!!!w polaczeniu ze spodniami bomba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, jakie fotki masz :) też chce takie sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny cukierek! Calosc po prostu swietnie sie komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdjęcia!!

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia są cudowne, stylizacja bajeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Iwonka :-) musimy zrobić spotkanie cukierków :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. legginsy są przepiękne cała propozycja bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie widziałam takiej torebki ! po prostu mnie zauroczyła, jest niesamowita i taka oryginalna !♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. O udało Wam się dorwać tę torebkę - chyba był na ten model największy szał :)
    Genialne zdjęcia. A pierwsze jak reklama kolekcji w prestiżowym magazynie o modzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne legginsy! Pierwsze zdjecie jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw, mimo, że to nie pora na niego :( szkoda, że zbliża się zima, tęsknie za latem i zdrowiem, bo choroba mnie wybrała :/ ładnie wyglądasz.

    FACEBOOK | TUMBLR | BLOGSPOT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sądzę, że to idealna pora na tego typu zestawy( andrzejki, sylwester, karnawał) , w lecie nie wyszłabym tak na ulicę :)

      Usuń
  13. Rewelacyjne zdjęcia i genialne spodnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem pewien czy chciałbym zbyt blisko obcować z kobietą odziana w tak nieprzystępny średniowieczny szyszak :) wiem że moda zawsze jest niekwestionowalnie piękna ale moje ogólne poczucie estetyki zostało nieznacznie zachwiane :)
    Oczywiście bardzo sexi, co chyba właśnie poczucie nieprzystępności potęguje, ale chyba właśnie taki był zamysł Pana MMM. Torebka z całym szacunkiem dla projektu, nawet na zdjęciach robi wrażenie jakościowo bardzo tandetnej, więc chyba idealnie odzwierciedla to co ma udawać, jednorazowe opakowanie z batonika :)
    Mam nadzieje że po za zdjęciami uda się jeszcze z nią wyjść do miasta :)
    Na szczęście całość doskonale podana, w bardzo miłe dla oka zdjęcia.
    Jak widać, nie koniecznie trzeba biegać po mieście aby zdjęcia były interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że torebka jak i pozostałe rzeczy z tej kolekcji jest bardzo dobrej jakości. W prawdzie nie jest to skóra, ale jest wykonana starannie i porządnie :)

      Usuń
  15. Rewelka, cudnie dopasowałaś stare buty do leginsów, jak komplet <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Opcja dla odważnych:) Ja nie lubię wyróżniać się z tłumu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sesja, pierwsze zdjęcie pełen odjazd :)
    Stylizacja troszkę nie w moim stylu, ale na tobie robi super wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie i dowcipnie ujęłaś klimat odgrzebywania starych ciuchów, mało kto chyba doczytał i zdaje sobie sprawę że, o ironio :) najnowsza kolekcja H&M składa się ze starych projektów margieli, czyli faktycznie już nie za bardzo modnych :) a jednak :)

    Stylizacja super, zdjęcia powalają jakością :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. to prawda co piszesz! czasem wystarczy zajrzeć w głąb szafy by znaleźć coś ciekawego:)

    stylizacja 10/10 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko jest cudowne, jestem oczarowana, legginsami, torebką... całą stylizacją!

    OdpowiedzUsuń
  21. omg those pants look amazing! xoxo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. blask blask i jeszcze raz blask- bede sie opalac jeśli pozwolisz :) c u d o w n i e legginsy robia niesamowite wrazenie no i ta torebka co za pomysł- antastycznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, nie dla mnie. Na zdjęciach wygląda wszystko super, ale bym z domu w tym nie wyszła, bo za mała jestem :]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten zestaw to propozycja raczej imprezowa, a nie na spacery po ulicy :)

      Usuń
  24. Leginsy są zabójcze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudny zestaw, leginsy robią niezłą robotę :) no a cukierek zamyka całość idealnie, szkoda że już nie ma w H&M tych torebek, w tym srebrnym kolorze to właściwie idealny odkręcony dodatek do każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bluzka najbardziej mi sie podoba :)
    a leginsy dodaja ogromnego plusa ! :)

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z czego ten cukierek jest zrobiony? bo na przed ostatnim zdjęciu wygląda jakby był już mega porysowany...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest jeszcze w ogóle porysowany, możliwe jest, że ten matowy efekt na zdjęciu jest wynikiem połączenia światła ze śladami dotyku, ponieważ torebka ma idealnie szklistą powierzchnię :)

      Usuń
  28. właśnie, czy to czasem nie jest jednorazowe :) bo na allegro chcą 390zł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam u koleżanki, wygłada na żywo jak totalna lipa :) nie dała bym za to 200 już nie mowiąc że 390 :)

      Usuń
    2. zapewniam, że cukierek jest bardzo dobrej jakości, wszyscy znajomi, którzy go oglądali mogą to potwierdzić :)

      Usuń
  29. Zazdroszczę torebki , jest przepiękna <3

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  30. so great, bag is so cool :)
    ty for your lovely comment :)
    following u, kisses

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się ta kolekcja na zdjęciach, ale na żywo mnie nie przekonała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, na zdjęciach super, piekny design, powalana kolana :) ale pewnie margiela miał to wykonane z materiałów najwyższej jakości a w H&M zrobili z tych pięknych projektów taniochę na wrażenie :)

      Usuń
    2. Nie mogę się z tym zgodzić. Zdjęcia z kampanii reklamowych zawsze odzwierciedlają produkt jako idealny, a wówczas staje się pożądany przez wszystkich. Kupiłam kilka rzeczy, oglądnęłam prawie wszystko dokładnie i uważam, że produkty są naprawdę solidne.

      Usuń
  32. a ma ktoś albo widziałyście na żywo te buty: http://moda.allegro.pl/margiela-hm-buty-koturna-rozm-37-i2831900119.html, bo za 400 to sie chyba opłaca, ale jeśli też są wykonane byle jak? w końcu w butach się chodzi :)
    A nie mam gdzie zobaczyć :(

    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te buty są na prawdę warte swojej ceny, a już na pewno ceny 400 zł, pod warunkiem oczywiście, że te przedstawione na aukcji nie są używane i zniszczone :)

      Usuń
  33. Ten blog staje się mało autentyczny jakieś ciągłe przebieranki tylko na potrzeby sesji i to jeszcze w domu! Ostatnio tez zdjęcia niby na wyjscie do teatru zrobione rano i opisane jako przylapana przed wyjsciem a jaki to teatr gra sztuki w soboty o poranku? Brakuje autentyczności :(

    monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, a jakiej moniko autentycznosci oczekuejsz od bloga miedzy innymi modowego? jak maja byc wg ciebie pokazane stylizacje bez ubierania sie? na wieszaku? i jaki to minus jesli iwona zrobila sobie sesje w domu? nalezy dla autentycznosci wynajac studio? isc do kogos innego do domu? czy jak sie nie potrafi robic zdjec we wnetrzach to latac po miescie niby spacerujac? :)

      Usuń
    2. o świetny pomysł, właśnie planuje prowadzenie bloga modowego, może mi moniko doradzisz jak mam to zrobić aby był autentyczny :)

      Usuń
    3. hahaha no studia jeszcze nie wynajela ale fotografa jak widac tak :-)
      Niestety widze ze się nie rozumiemy!
      Ja nie mam nic zlego na mysli poprostu wyrazam swoje opinie. Chyba mam prawo? Czy nie?
      Pozdrawiam jak mniemam kogoś bliskiego modelce bo taka riposta swiadczy niewatpliwie o bliskosci emocjonalnej z osoba na ktorej temat rozmawiamy.
      W takim razie wykreslam ten blog ze swoich ,,przystanków"
      bez odbioru
      Monika

      Usuń
    4. o jaaa, ale dziewczyny jedziecie równo :)
      mnie sie blog podoba, jesli komuś nie , niech nie włazi i nie wypisuje zawistnych świństw :)

      Iwona świetna stylizacja :)

      Usuń
    5. Czego moniko dokładnie nie zrozumiałaś? :) Nie wynajęła fotografa, bo fotograf to właśnie blizka jej osoba (znamy się 6 lat) :) Czego złego nie moiałaś na myśli obrzucając bloga fałszywymi oszczerstwami? lub zarzucając brak autentyczności? Chciałem tylko abyś rozwinęłą ten temat a nie uciekała wystraszona :)
      Przy takiej postawie Iwona na pewno będzie zadowolona jak nie będziesz tu więcej zaglądać :)

      Życzliwa Iwonie osoba (fotograf)

      Usuń
    6. Przykro nam Moniko, że tak mocno rozczarowujemy.
      Zastanawiam się jakiego typu autentyczności oczekujesz? Pokazujemy tutaj różnego typu inspiracje od stylizacji, przez wnętrza i sztukę. Rzeczy, które nam bardzo się podobają, które cenimy i którymi się inspirujemy.
      Moda chyba nigdy nie była i nie będzie do końca autentyczna, tak z założenia. Czy istnieje jakakolwiek autentyczna sesja zdjęciowa? Wątpię.
      Ta i inne które prezentuje Iwonka są bardzo prawdziwe w porównaniu z tym jak wyglądają profesjonalne sesje z ogromną ekipą fachowców, gdzie każdy włosek, fałda na ubraniu, gest i mimika są dopracowane i wystudiowane.
      Mogę jeszcze dodać, że Iwona uwielbia ubrania, tworzenie stylizacji, codziennie eksperymentując na sobie i codziennie zadziwia w pracy swoim wyglądem zawstydzając mnie (bo często zakładam coś w ostatniej chwili). Ale cóż szewc bez butów chodzi.... :)

      Usuń
    7. Jeśli ktoś ma tylko odrobinę wyczucia to zauważy, że zdjęcia są robione późnym popołudniem prawie o zachodzie słońca.
      W przypadku powyższej stylizacji, nie trudno jest się domyśleć, że pochodzi z poprzedniego weekendu czyli przed wyjściem na imprezę andrzejkową :)

      Usuń
  34. Droga moniko :) az wali zawiścią i zazdrościa z traści twoich ataków na bloga iwony :) takie to na czasie, bardzo patriotyczno polskie i PiS'owskie gratuluję :)

    Życzliwa Iwonie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wiem czy w obliczu tej burzy, ktoś jest ciekaw mojej opinii, ale chciałem dodać iż moja ukochana nabyła powyższy cukierek cudem w H&M, jak to zobaczyłem to zagroziłem że z nią nie wyjdę z "tym" do znajomych, wygląda ślicznie z daleka, ale z bliska jak tania podróbka margieli :)

    ps. Iwona, nie zważaj na zawistne blogerki, którym się nie udaje wybić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że spokojnie możesz wyjść ze swoją dziewczyną, która będzie mieć w ręce tę torebkę bez obawy :)

      Usuń
    2. Dzięki za wsparcie :) Marek zaczyna powoli doceniac cukierka :) Blogi i opinie innych czynią cuda :)

      Usuń
  36. A mi się podoba i z chęcią sobie Cię poobserwuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. O rany, dziewczyny, dzięki, że mnie odwiedziłyście! Dzięki temu poznałam Waszego świetnego bloga, który teraz będzie dla mnie lekturą obowiązkową, superprzyjemną dodam :-) Ile inspiracji modą!

    OdpowiedzUsuń
  38. Torebka jest idealna! Strasznie mi się podoba! Cukierkowa taka :D
    Bluzeczka równie piękna!

    OdpowiedzUsuń
  39. O "w mordę" !!! :)
    Z przyjemnością dostrzegam dziewczyny, tendencje znaczącego wzrostu popularności bloga, czego wymiernikiem są prostackie ataki zawistnych blogerek :) gratuluje popularności i życzę dalszych sukcesów :)
    Zawsze jest mi niezmiernie miło komentować jak i krytykować tak interesujące i na wysokim poziomie posty i oglądać piękne zdjęcia :)

    To faktycznie okrutne dla jednych i oburzające dla innych blogerek, że twój przyjaciel robi tak doskonałe zdjęcia :)

    Pozdrawiam wszystkich odwiedzających tego bloga
    (wliczając zawistnych i niedowartościowanych)

    OdpowiedzUsuń
  40. Całoś tworzy zgrany duet,ale ja odważyłabym sie założyć tylko bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, niesamowite zdjęcia! Piękne okulary!!:))

    OdpowiedzUsuń
  42. super seksi... ale raczej dla odważnych :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow ale tutaj sie dzieje!!! Może zaprosze panią Monike do mnie to od razu wzrośnie popularność mojego bloga :-) Iwonka a Ciebie pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  44. Hm, stylizacja nieziemska, ale ... chciałabym zobaczyc jak wyjdziesz w tym zestawie na ulicę, mocherowe berety cie oplują na przystanku :)

    OdpowiedzUsuń
  45. O kurczę, świetne zdjęcia! W pierwszej chwili pomyślałam, że to z jakiejś kampanii odzieżowej marki:P Co do stylizacji, zupełnie nie w moim stylu:) ale na Tobie prezentuje się ciekawie, dość intrygująco:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Lucky you, you were able to snag some MMM x H&M things! I LOVE the leggings and the bag, because silver pieces are particularly on the top of my wanted list. Love how you styled them! :)

    xo,
    Sabrina
    http://www.rougespark.com

    OdpowiedzUsuń
  47. cudowne legginsy!
    pisałam e mail ale odpowiedzi nie dostałam :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpisywałam.
      Teraz odpowiedź umieściłam na Twoim blogu.

      Usuń
  48. wow, super sesja, pięknie wyglądasz i bardzo odważnie, nawet jak na imprezkę w gronie znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Great look, great blog! I've partnered with famed Bev Hills dermatologist on a fab holiday giveaway! Oprah just named The Lancer Method Luxury Skincare Collection ($300) as one of her favorite things and I'm giving away one set to a lucky reader! http://www.goodbadandfab.com/2012/11/oprahs-favorite-things-lancer-skincare-gift.html

    Hope you enter. Good luck!

    goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane

    OdpowiedzUsuń
  50. super blog, żałuję że nie wpadłam na was wcześniej, teraz mam do troszkę do nadrobienia :)

    miłego dnia dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  51. legginsy tak, bardzo mi się podobają.
    klimaty imprezowe bardziej chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystko powraca taka idea trendów :))) torebka przykuwa wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Love this outfit. So cool and stylis!!!

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo fajne połaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne zdjęcia, a legginsy - cudne!

    OdpowiedzUsuń
  56. Naprawdę? Żadnej wiadomości niestety nie dostałam :((
    to mój email:
    d00mii@onet.com.pl
    mam kilka pytań,
    buziak!

    OdpowiedzUsuń
  57. jak coś mi się podoba to trzymam rzeczy nawet kilka lat, bo moda zawsze wraca:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Beautiful, I Love your blog and your pics!

    xx
    Tali
    nuasecruasblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne zdjęcia. Twoje sandałki i gołe stopy o tej prze roku wywołują nostalgię za latem :) Pomimo że zestaw zupełnie nie na letnią ulicę, przynajmniej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. rzeczywiscie mam identyczne legginsy do tych og Margielii..:)

    OdpowiedzUsuń
  61. O wow leggi i torebka są boskie:)

    A torebka taki cukiereczek :)

    Dziękuję za miły komentarz :*

    Przy okazji zapraszam na konkurs, gdzie do wygrania SWETEREK Z RENIFEREM z mojego ostatniego wpisu :)

    http://angelops.blogspot.com/

    Buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  62. zazdroszcze tej torby ! jest cudowna,
    ja na andrzejki zakładam białą sukienkę, jednak nie typowo letnią ! i chyba będzie ok :)
    www.aniacyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne połączeni wszystkiego! I te leginsy. Szkoda, że na moich nogach nie wyglądałyby tak dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  64. THOSE LEGGINGS ARE SUPER HOT!!!!WOW!!!lOVE IT!;)

    OdpowiedzUsuń
  65. you are so pretty in those leggings, pisc are amazing <3

    OdpowiedzUsuń
  66. Portal modnej kobiety
    www.ModaCafe.pl przechadzając się po polskich blogach modowych trafił na Twoją stylizację.


    Świetna stylizacja, choć chyba za bardzo odkręcona jako propozycja na andrzejki.


    ModaCafe.pl na Facebook'u : http://www.facebook.com/modacafepl

    Pozdrawiamy gorąco, ekipa ModaCafe.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. świetnie, świetnie, świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. fantastyczny look bardzo podobaja mi sie leginsy po raz pierwszy widze ta torebke dobrze dobrana do reszty super!!! pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Wspaniałe zdjecia i bardzo ciekawe leginsy :*

    OdpowiedzUsuń
  70. Rewelacyjnie wyglądasz!
    Pozdrawiam;*
    Obserwujemy?

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetny look, nic dodać nic ująć. Super

    OdpowiedzUsuń
  72. Aj, mam dokładnie to samo co Ty ;) Ostatnio odnalazłam tyle perełek w swojej szafie, nic tylko nosić! Bardzo fajna ta stylizacja, bardzo!

    wpierwszymrzedzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne zdjęcia! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Moze chcesz sprzedac ta torebke?

    OdpowiedzUsuń