10 listopada 2012

koniakowo

Kolor koniakowy oraz futro w drugiej odsłonie grają tutaj najważniejszą rolę. Kozaki mają rewelacyjną podeszwę ze słoniny i bardzo dobrze wyważony stabilny obcas. Jestem pewna, że spacerując w nich chodnikiem podczas zimowych mrozów nie będę czuć się jak na lodowisku :)
Początkowo zdawało mi się, że ich kolor nie pasuje do pozostałej części mojej garderoby - długo leżały na półce, patrzyły na mnie i pytały  "ale z czym mnie połączysz?", a ja nie potrafiłam odpowiedzieć im na to pytanie. :) Kiedy wygrzebałam z szafy bardzo starą skórzaną torebkę, która kilka lat temu przeżyła już u mnie swą świetność i zapomniana została porzucona na samo dno, od razu wiedziałam, co z nią zrobię.
Samo tło zdjęć nie jest jak zwykle przypadkowe. Znany wszystkim krakowski rynek był już chyba fotografowany na milion różnych sposobów przez ludzi z całego świata. Dlaczego akurat tam? Sądzę, że idealnie wpisuje się w klimat stylizacji, a choć ciężko w to uwierzyć jako rodowita krakowianka nigdy w życiu nie robiłam zdjęć na Rynku Głównym w Krakowie. Bynajmniej nie z ignorancji, ale przechodząc tamtędy każdego dnia początkowo jako nastolatka do szkoły, później do pracy nie widziałam takiej potrzeby. :)  To miejsce zawsze było dla mnie zbyt oczywiste :)
Dla mnie zabawne, a dla Was? :)


pict by xdesign

89 komentarzy :

  1. zgadzam się, stylizacja fajnie się komponuje z tłem. buty i kamizelka bardzo ładne!
    p.s. cudze chwalicie swego nie znacie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny kolor, zaintrygowała mnie "podeszwa ze słoniny" :)?
    a co do oczywistości Cię rozumiem, też teraz nadrabiam niektóre "oczywiste" widoki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podeszwa ze słoniny jest to kauczuk - może ta nazwa więcej Ci powie? W dotyku jest to bardzo gruba guma. :)

      pozdrawiam

      Usuń
    2. Nie jest istotne Iwonko czy to kauczuk (może tak jest w twoich kozakach) istotne jest to że jest to tworzywo w jasnym kolorze, stąd potoczna nazwa "słonina", oczywiście chodzi o wykorzystanie do produkcji butów, nie każde jasne tworzywo to słonina :)

      Usuń
  3. Jest i nasz piękny Kraków ;)) I piękna stylizacja no i Ty oczywiście piękna ;)
    Chyba Cię jakiś czas temu widziałam jak wchodziłaś do Almy w Bronowicach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się wtedy spieszyłam, że nie dałam rady zagadać... ale kto wie może się jeszcze uda ;)

      Usuń
    2. jaki tek Kraków mały :) Prawie nie bywam w tym rejonie, ale akurat oddawałam samochód do wypożyczalni obok, bo mój był w serwisie. Następnym razem jak mnie zobaczysz daj znać! :)

      Usuń
  4. bardzo ładny zestaw:) przyznaję, że sama z chęcią bym się tak ubrała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta kamizelka jest przepiękna !!:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wydaje mi się, że gdy mieszkamy w jakimś miejscu od dzieciństwa, przez całe życie, nie do końca doceniamy to co mamy 'za rogiem' :)
    piękne zdjęcia, magiczne wręcz!
    zestaw bardzo mi się podoba, ta kamizelka jest cudowna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak jest! choć zawsze jak wracam do miasta z jakiegoś wyjazdu, patrzę na ten nasz Kraków i myślę "kurcze u nas też jest fajnie!"

      Usuń
  7. Ja tez mam kozaki koniakowe. Dla mnie to absolutny must-have na ten sezon.
    A rynek krakowski uwielbiam. W Krakowie jestem przy okazji kazdej wizyty w Polsce, bo jakos nie potrafie wyobrazic sobie inaczej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszamy z Izą serdecznie na kawę przy okazji Twojej najbliższej wizyty w Polsce :)

      pozdrawiam

      Usuń
  8. Świetne połączenie stylizacji z planami, fajny ten rynek macie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. such a nice post :)
    love it!!! great blog!
    would be nice to hear sth from u!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne połączenie kolorów i materiałów, futro, torebka i buty super, niby tak normalnie jak na spacer a połączenie detali perfekt, chyba jeansy nadają całości taki codzienny charakter, też bym chciała tak wyglądać na co dzień :)

    Basia

    OdpowiedzUsuń
  11. Kozaczki cudne, w ogóle bardzo ciekawa stylizacja :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię takiego koloru skóry, wiem że najmodniejszy ale nie mogłam sie przekonac bo moja babcia takie nosi :)
    Jak cie tak oglądam na tych cudnych zdjęciach, już wiem jakie kupie następne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj jak mi sie podoba tak styl...i te buty mmm

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj :) Zostałaś wytypowana do zabawy Liebster Blog.
    Zapraszam na: http://pannamiijejzabawki.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html
    Będzie mi miło jeśli skorzystasz z zaproszenia.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw! Wbrew pozorom koniakowe kozaki nie są ciężkie do zestawienia, sama mam podobne i bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam buty w każdej formie, a twoje kozaki w zestawieniu z torebką i futerkiem, cudo...
    Nie wpadła bym że takie połączenie jakby od niechcenia eleganckich detali z jeansami da taki fajny niby przypadkowy, super elegancki look :)
    Boskie zdjęcia, zazdroszczę takiej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A te zdjęcia na rynku bez ludzi to niby kiedy? o 5tej rano? czy fotoszop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niedzielę o 8 rano. Tylko kilku przechodniów, głównie ekipy sprzątające. Świetny klimat, idealny czas na spacer, polecam. :)

      Usuń
    2. Polecam rynek w niedzielę rano, nawet w tygodniu przed 9tą jest bosko, rynek prawie tylko dla ciebie :) Niestety nie jestem typem spacerowicza, natomiast często zdarza mi się zapuszczac (omijając korki) na przejażdżkę samochodem, nie wszyscy wiedzą ale jako zaopatrzenie można jezdzic po rynku do woli, byle przed godz 10ta :) Oczywiście teoretycznie jako zaopatrzenie, więc w zależności jakie macie auto w razie kontroli mówicie że wieziecie jakiś towar do sklepu na rynku. Ja z racji posiadanych samochodów udaję zazwyczaj właściciela którejś restauracji, od kilkunastu lat zawsze działa :)

      Usuń
    3. uważaj więc na siebie, bo czyta to straż miejska...

      Usuń
    4. Haha, dziękuję za radę, ale nie wkładam za szybę kartki z napisem "SKRZAT" zamiast "zaopatrzenie" a dobra ściema to podstawa :) Chyba ze ty jesteś ze straży miejskiej? to pozdrawiam :)

      Usuń
    5. Przepisy są dla ogólnego uporządkowania życia publicznego, a inteligencja emocjonalna aby je skutecznie omijac :) W wakacje byłem na rynku Hummerem H2 pożyczonym od znajomych, oczywiście na imprezce, po za lansem dookoła rynku parkowałem na szewskiej pod klubem przez kilka godzin, było cool, spojrzenia studentów bezcenne :)
      Jeśli ktoś nie wie co to za samochód polecam sprawdzic w necie, ale zaznaczam że takimi na pewno nie jeżdżą akwizytorzy i dostawcy pizzy :)

      Pozdrawiam straż miejską :)
      Rafał

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. uwielbiam to miasto i w zasadzie nie wyobrażam sobie, abym mogła zamieszkać w innym miejscu w Polsce :)

      Usuń
  19. Genialne, przepiękne zdjęcia rynku :) Normalnie rynek wygląda zupełnie inaczej, tłumy turystów i studentów mają swoisty klimat, dla tego tym bardziej urzekły mnie twoje zdjęcia :)
    Oczywiście super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne kozaki i kamizelka! Bardzo udane zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kamizelka i buty rewelacja, swietnie wygladasz!! Napisz prosze gdzie kupilas kamizelke :)
    zapraszam do mnie
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kamizelka Ochnik - jest napisane na ostatnim zdjęciu :)

      pozdrawiam

      Usuń
    2. Może powinnaś Iwonko dodac opis tradycyjnie pod zdjęciami, pomysł z opisem na ostatniej fotce jest świetny i bardzo profesjonalnie wyglada, jak w gazecie, ale sama dopiero za 3cim razem doczytałam że to opis ciuchów,jakoś tak człowiek się przyzwyczai to szuka na dole :)
      Nie zaszkodzi dodac, wszystkich ciekawi co to masz za ciuchy :)

      Usuń
    3. postaram się następnym razem, choć odpis na zdjęciach wydaje mi się czytelny i jasny dla wszystkich :)

      Usuń
  22. Polecam ten przepis!
    Wychodzą przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  23. ładne buty ale wolałabym na płaskim obcasie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Kraków ! Dobry wybór połączenie tego wszystkiego !
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne buciki i torebeczka:) takie żywe kolorki<3

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczne zdjęcia! <3 Podziwiam za mocne nerwy, ja niesamowicie boję się ptaków, umarłabym tam :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne te czarnobiałe zdjęcia z kolorowymi elementami, jestem pod wrażeniem całości...

    OdpowiedzUsuń
  28. Koniakowe kozaki, to jest to! uwielbiam ten kolor nie wiem czy słusznie nazywany przeze mnie kamelem. sliczny, elegancko-sportowy zestaw, wszystko świetnie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bosko!
    Torebka i buty idealnie kolorystycznie!
    Tło jak zwykle zachwyca, kocham Kraków:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za odwiedziny!
    Tak to jest, że miejsca, w których mieszkamy, i które mijamy codziennie są tak naturalnie oczywiste, że nie myślimy, aby je jakoś szczególnie uwieczniać. Po prostu są i już.
    A zestaw - pierwsza klasa! Idealne dopasowanie butów i torebki!
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  31. Kamizelka i buty cudowne ! Faktem jest to że nie doceniamy tego co mamy codziennie, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  32. kozaki super i kamizelka fotrzasta <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudny zestaw, buty z torebką jak od kompletu i do tego futerko <3

    Piękne zdjęcia <3
    zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bradzo dobrze udało Ci się to wszystko połączyć . Wyglądasz naprawde korzystnie;)

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowne kolory <3 wow!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny zestaw :) wszystko do siebie pasuje ja bym chyba na takie połączenie nie wpadła :) albo nie miałą odwagi nosić :)!

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję za miły komentarz :)

    Kamizelka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  38. Super!

    buty są wspaniałe uwuelbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. no moja kamizelka wysiada ta jest boska i elementy koloru koniakowego( mój słownik modowy sie poszerzył o bardzo ładne słówko) świetnie sa rozplanowane np ten pasek no mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  40. zapraszam do siebie. Może coś się spodoba i zaobserwujesz. http://breatheliffe.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super zdjęcia!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetnie! piękne zdjęcia!
    pozdrawiam
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  43. To chyba normalne... Mnie też bardzo podobał się rynek w Krakowie, zawsze chętnie go fotografowałam na wiele sposobów, ale jak zaczęłam tutaj mieszkać, troszkę mi... Spowszedniał :)

    OdpowiedzUsuń
  44. cudne połączenie, rynek, buty, torebka, futerko i ty cała w środku... :)

    Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  45. zostałaś otagowana zapraszam:)
    http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/tag.html

    OdpowiedzUsuń
  46. świetna jesienna stylizacja ! pozdrawiam ! : >

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo podoba mi się ta stylizacja.
    Uwielbiam wszelakiego rodzaju futrzaki a Twój jest rewelacyjny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne klimatyczne zdjęcia,futrzak boski! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo ładne zdjęcia, może za wyjątkiem tego efektu na jednym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy możesz napisać o który efekt dokładnie chodzi? :)

      pozdrawiam

      Usuń
  50. your outfit is very nice *_* your blog is very good and interesting. im glad if you visit my blog,too <3

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Czasami rozwiązania najbardziej oczywiste okazują się najlepsze i tak jest w przypadku doboru pleneru do tej stylizacji :) Cudowny odcień kozaków i kopertówki, idealnie komplementarny, a zdjęcie, na którym tylko one są wyróżnione, jest jednym z lepszych, jakie ostatnio widziałem :) Sweter idealnie nadaje się do jesiennego "warstwowania", a futrzana kamizelka wieńczy dzieła kobiecą nutą. Ogólnie rzecz biorąc, jest czym nacieszyć oczy :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak tylko zobaczyłam Twoje zdjęcia to wiedziałam, że gdzieś już widziałam tą twarz:) Ponad rok mieszkałam w Krakowie i być może gdzieś się mijałyśmy dlatego skojarzyłam Twoją twarz! :)

    Masz bardzo fajny styl! :) Elegancja w połączeniu z luzem - świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm to zabawne, już druga osoba mi to piszę, nie wiedziałam że jestem charakterystyczna :)

      Usuń
  53. Świetne zdjęcia!!! :) i genialna stylizacja!
    wyglądasz fantastycznie! :)

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. buty fajnie ale boje się kupować wysokie kozaki ze względu na mój wzrost i do tego karmelowy kolor gdzie również pojawia mi się pytanie " ale z czym to połączyć?! " torebka i futerko jest śliczne! Dziękuję bardzo za komentarz i zapraszam ponownie :**

    www.Adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne zdjęcia. Kobieta i koniak, świetne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  56. boska torebka i buty !

    podoba mi się ten look :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  57. piękne zdjęcia!
    buty też mi się bardzo podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam ten odcień - chociaż nie miałam pojęcia, że nazywa się koniakowy :))

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny blog! :) Bardzo lubię posty - wydarzenia typu premiera MMM w H&M.
    Trafiłam do Ciebie z profilu na Modnej Polce, z chęcią będę podglądać.
    W wolnej chwili zapraszam również,

    Pozdrawiam, Mirela z
    mysimpleicty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Piekny zestaw!!!I moj kochany Krakow!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. nie wiem kiedy tu zajrzysz bo, post nie pierwszej świeżości!!! oddaj mi te ciuchy: będę je nosić!!! tyle!
    weź może wrzuć taki zestawik do appki: https://www.facebook.com/matarnia.parkhandlowy/app_238508789615616
    propozycja nadmorska, ale może... ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. I would give my skin to be your clothes and boots !!
    Amazing !!

    OdpowiedzUsuń