1 listopada 2012

burgund.... ale w tle

Na blogach królują burgundowe stylizacje, co jest oczywiście słuszne i zgodne z tegorocznymi trendami. Ja natomiast postanowiłam przestawić Wam burgund trochę od innej strony - od tyłu. Oczywiście nie oznacza to, że nie szaleję za tym kolorem, a wręcz przeciwnie. Stonowane tonacje kolorystyczne - odcienie szarości, grafitu i czerń mogą wydawać się smutne i bez wyrazu, ale ja świetnie się czuję w takim total czarnym looku. Połączenie skórzanej kurtki, sukienki i kryjących rajstop to zdecydowanie to co lubię ostatnio najbardziej. Co sądzicie o tym zestawieniu?











Kurtka - Ochnik
Sukienka - No name
Buty - Gino Rossi
Torebka - Simple
Rajstopy - Calzedonia

63 komentarze :

  1. O tak, to jest to co lubię- total look czerń ! Fajne buty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku ale ci znowu zazdroszczę sesji, myślalam w pierwszej chwili że to zdjęcia z katalogu, bo takie niezwykłe i wielkie logo simple z torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ostry look, cudnie pokazany na hardcorowym tle, całosc powala na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, na ostrym efekcie mi zależało :)

      Usuń
  4. I bardzo dobrze, że się nie dałaś wszechogarniającej burgund- euforii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia piękne i modelka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. marvelous hot-spicy look and great pro pics, like to be here

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty bardzo w moim stylu. Torebka trochę mniej :)) Wszystko raczej na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja takie kolory najbardziej lubię, czarny, szary zawsze modne, bezpieczne, klasyczne ale jakże piękne!
    Wyglądasz fantastyczne, a tło zdjęć jak zwykle zachwyca pomysłem, fantazją. Dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że pomysł ze zdjęciami się podoba :)

      Usuń
  9. Czerń to klasyk, ale mimo wszystko uważam że nie każdemu pasuje - Ty w takim total looku się bez problemu odnajdujesz - ja bardzo rzadko:)
    Buty, trochę niskie, ale bardzo ciekawe :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda buty niskie, sama jestem fanką wysokich szpilek, ale niezmiernie wygodne! idealne do bieganie codziennego :)

      pozdrawiam

      Usuń
  10. Zapomniałam dodać - świetne rajstopy w jodełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rajstopy bardzo ciekawe :) mimo, że wszystko jest czarne to postawiłaś na połączenie różnych faktur, czyli idealnie :)

    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie się prezentujesz w czerni , świetne buty :)

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba u burgund w tle też ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, nic dodać nic ująć...może troszkę uśmiechów, ale to pewnie zamierzone :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham czerń i najbardziej lubię ją łączyć z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z ogromną przyjemnością chciałbym zaprosić Cię do odwiedzin mojego bloga. Jeżeli interesujesz się podróżowaniem, fotografią to uważam że znajdziesz tam wiele ciekawych inspiracji :) Ostatni post jest o tym jak wyjechać na studia za granicę, bazuję na własnych doświadczeniach. Jeżeli masz ochotę to zapraszam : http://lipoooo.blogspot.dk/

    PS. Dobre zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i z pewnością odwiedzę Twojego bloga

      pozdrawiam

      Usuń
  17. Fajnie potraktowałaś temat! Zawsze uważałam, że czerń, szarość i biel to zdecydowanie podstawa wszystkich kolorów. Są niezniszczalne i zawsze modne! sliczna kurtka i buciki! Całość rewelacyjnie zgrana.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tym razem mnie zatkało, zdjęcia rewelacja, nie mam nic do dodania, stylizacja i jej ujęcie w taki odważny drapieżny sposób, perfekcja gatunku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny set Kochana! :) Torebka cudowna :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestawienie idealne! Uwielbiam takie zestawy a do burgundu nie mogę się przekonać..

    OdpowiedzUsuń
  21. hehe dobry tytuł:)set świetny bardzo w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem tu pierwszy raz, a już kocham tego bloga ;o
    niesamowity klimat, stylizacje... no i zdjęcia to mistrzostwo <3
    oczywiście obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam właśnie takie zestawy, gdzie wszystko jest czarne. cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zestawienie swietne, a kurtka mistrzowska!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Love your outfit.*_*
    Maybe follow each other on BLOGLOVIN and GFC???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczna jakosc zdjęc, piękna kurtka, buty już mniej mi się w tym zestawie podobają, chyba troszkę skracają twoje długie nogi :) Może jakieś kozaki?
    Połączenie różnorodnych struktur materiałów i kolorów idealne.

    Z wielką przyjemnością zaglądam na waszego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  27. Czepiasz sie :) Buty są sliczne i kobiece, w kozakach do tej skóry wygladała by za ciężko,jak na motor :)
    Mi torebka cos nie leży do tego,taka jakby na laptopa. Chociaż sama torebka jest superowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czepiam sie, "chyba i może" znaczy że się głośno zastanawiam :) Zdjęcia są perfect,ale coś Iwona na zdjęciu nr3 ma nie tak z nogami,normalnie ma długie do nieba a tu jakieś dziwne, ale jeśli to nie buty, może to sukienka ma dziwną długośc? No coś jest nie tak :) A torebka właśnie genialna, klasa i nowoczesna forma, nawet jeśli to na laptopa to świetnie tak zestawiona :)

      Usuń
  28. i na pewno super w tej stylizacji wyglądasz:) buty są megaa!

    OdpowiedzUsuń
  29. skóra, buty, torebka ;3 pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna kurtka !
    zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna kurtka i fajne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna kurtka :)

    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna sesja, fajny zestaw czarno-burgundowy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. o rany! cóż za ekspresja!!!!!
    jestem pod ogromnym wrażeniem i tym bardzie dziękuje za odwiedziny u mnie :)!

    dodaję!

    OdpowiedzUsuń
  35. jak zawsze ciekawe połączenie. ta czern i ten antracyt ( o coraz lepiej umiem określać kolory ;) :D:D:D ) , bardzo ładnie podkreślają twoją urodę. ja uwielbiam czarny, ale ubrana cała na czarno wyglądam jak wampirek :( - moja rodzinka zawsze się ze mnie nabija, że wyglądam jak z rodzinki Adamsów. to pewnie przez te ciemne włosy. A tu czerń na odwrót podkreśla wszystko. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, z kolorem czarnym należy bardzo uważać, nie do każdej urody pasuje :)

      pozdrawiam

      Usuń
  36. jestem jak najbardziej na TAK! dla burgundu nadal nie mam serca ani przekonania, poza tym jest już na prawdę WSZĘDZIE! fajny , monochromatyczny zestaw ale nie banalny :)
    pozdrawiam
    ana-looka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Przykuwajacy uwage zestaw. Niebanalny. Swietna kurtka, buty i sukienka.
    Pozdrawiam :)

    www.katejano.com

    OdpowiedzUsuń
  38. To Ty? Zdjęcia świetne!
    Ja też nie przepadam za tym kolorem, choć dziś spodobała mi się bluzka bordowa i omal jej nie kupiłam - skojarzyła mi się z rosyjską rubaszką ;-) choć było to odlegle skojarzenie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz naprawdę ogromne wyczucie stylu jestem pod wrażeniem ;) Widać ,że lubisz bawić się modą i znasz się na tym doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  40. doskonale radzisz sobie w doborze kolorów nie powinnaś więc ubierać się cała w czerń , czerń jest dla tych co się nie potrafią ubierać i idą na łatwiznę ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Szczerze mówiąc bardzo nie podoba mi się Twój blog. Myślę, że te stylizacje są bardzo wymuszone i drogie dla przeciętnych kobiet. Nie jestem pewna, czy wyszłabym w czymś takim na ulicę. Bardzo nie lubię też Twojego wyrazu twarzy, nigdy się nie uśmiechasz, jakbyś była obrażona, jakby to co robisz było dla Ciebie obowiązkiem. A szkoda, bo moim zdaniem jesteś bardzo ładną kobietą :) Uśmiechnij się kiedyś, może doda to Twoim stylizacjom trochę więcej ciepła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję że tak się starasz i tak pięknie kreujesz anonimy żeby mi dogryźć :) I tym samym przyczyniasz się aktywnie do promocji bloga :) A już się ucieszyłam że blog stał się na tyle popularny że zaczynają się pojawiać prawdziwi hejterzy :)

      Nie rozumiem tylko dla czego skoro nie podoba Ci się mój blog ani moja mina, wchodzisz i aktywnie komentujesz? :)

      Usuń