13 października 2012

plaże Majorki

Wychodząc na przekór jesiennej pogodzie za oknem, postanowiłam Was trochę ocieplić i jako pierwsze lądują inspiracje plażowe z Majorki, które zapewne nielicznym przydadzą się jeszcze w tym sezonie, ale może będą dobrym pomysłem na następny sezon. 

Plaża to nie jest miejsce, na którym wszyscy czują się komfortowo. Chciałabym Wam przedstawić alternatywę do strojów kąpielowych typu bikini, który jest idealny nad wodę jak i spacer po promenadzie. Owinięta w pareo na kształt sukienki.



A pod spodem klasyczny kostium w oliwkowym kolorze.

Drugi zestaw to mój ulubiony nabytek, inspirowany wspomnianą wcześniej twórczością Yayoi Kusama.
Strój uzupełnia idealnie spódniczka kąpielowa, wykonana z takiego samego materiału co strój kąpielowy co oznacza, że można się w tym kąpać. To idealnie rozwiązanie dla osób, które lubią się opalać na bardzo wyciętym dole czyli np. majtkach typu brazyliany, ale już później niekoniecznie paradować po plaży w negliżu :)


oliwkowy kostium - Calzedonia
pareo - Orsay
kapelusz - pchli targ
okulary - H&M

kostium w kropki, spódniczka - Calzedonia

30 komentarzy :

  1. Przesliczna ta pareo-sukienka! Bardzo podobaja mi sie takie drapowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa pomysly mi sie podobaja!
    Ja tez nie lubie sie rozbierac na plazy. Firuge mam ok, ale plazy ogolnie nie lubie i juz.
    Wiec siedze sobie w krotkich spodenkach, przewiewnych bluzkach i spodnicach, koniecznie z kapeluszem ;)
    Z jakiej zatoczki jest ostatnie zdjecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie zdjęcie z plazy Cala Pi :) Zdjęcia nawet w polowie nie oddają tego jak było pięknie na tej plazy :)

      Usuń
  3. Świetne to pareo . Ale musieli się na Ciebie gapić :)) wyglądałaby super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzyli się ale chyba najbardziej zjawiakowe było dla nich samo robienie zdjęć na plazy :)

      Usuń
  4. spódniczka jest idealnym pomysłem! i zdjęcia są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. strój w grochy fantastyczny. takie retro połączone z dziewczęcością od pasa w dół :)
    ja nie lubię czerwonego, więc pewnie zakupiłabym np. granatowy albo czekoladowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. this is awesome!!! great post and blog!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Takie żywe kolory! Ja też na wakacjach raczej się nie spinam z ubraniami i fryzurami. Urlop to urlop :))Zazdroszczę wyjazdu na Majorkę. Mi w tym roku niestety nie udało się nigdzie pojechać :( odbije sobie w następnym mam nadzieję :)

    Pozdrawiam serdecznie
    http://dorothyswardrobe.blogspot.com/

    Dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. od razu zrobiło mi się cieplej, już nie chce jesieni! chcę lato i plaże:) świetne zdjęcia:) pozdrawiam i zapraszam, A.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia!
    aż chce się na nie patrzeć, cieplutko w środku mi się robi! lato chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia ;) Chciałabym teraz być w takim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne to pareo w połączeniu z kapeluszem, na pierwszym zdjęciu wyglądasz jak Audrey Hepburn :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przez rok mieszkałam na południu Hiszpanii aj jaki to był cudownie ciepły i słoneczny czas w moim zyciu aż się rozmarzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, Majorka jest piękna jak widać:)) uroczo, aż sobie przypomniałam wakacyjne klimaty:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale narobiłaś tęsknoty do lata...

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post!! Your blog is amazing!!
    Do you wanna follow each other?
    xoxo
    http://stemacreations.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ci sie udalo zrobic takie super zdjecia bez ludzi w tle? przeciez o tej porze na Majorce sa jeszcze pelne plaze i ciezko znalezc kawalek morza bez kapiacych sie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia. Uwielbiam Hiszpanię, jestem tam 2 razy w roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for visiting my blog and thanks for your comment =)

    Very nice pictures <3

    xxx
    Nadine

    http://tinyvictim.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zdjęcia ! uwielbiam taki efekt przysłony, szczegolnie nad słonecznym morzem
    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. najchętniej wsiadłabym w samolot i tam poleciała teraz *.*
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ladne te zdjecia w sukience i kapeluszu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wonderful photoshooting! YOu look great in red! The landscapes are so gorgeous, wish I can be there right now! You are so lucky!
    have a great time!

    Best wishes, Alex
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. O rany jak Ci zazdroszczę tego spaceru po plaży...
    A w pareo wyglądasz obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniały kolor wody i alternatywa tez niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń