24 września 2012

Pchli Targ - Krakowski Kazimierz

Kazimierz - Plac Nowy - niedziela - targ. Rodowitym Krakowiankom mówi to z pewnością wszystko, społeczności z innych zakątków Polski niekoniecznie :)

Już tłumacze - od niepamiętnych czasów w niedzielne przedpołudnie na tzn. potocznie "Żydzie" można sprzedawać (pod warunkiem, że wstaniemy o 4:30 rano i znajdziemy dobrą miejscówkę - choć sama nigdy nie próbowałam) lub kupować ubrania - przede wszystkim używane, ale zdarzają się też nowe. Jest to raj nie tylko dla fanek SH, ponieważ rzeczy są zazwyczaj selekcjonowane i tutaj znajdą alternatywę osoby, które nie mają cierpliwości do godzinnych łowów w lumpeksach.

Mam nadzieję, że zdjęcia z wczorajszego spaceru choć trochę oddają klimat tego miejsca. Piękna słoneczna pogoda, choć już chłodne rześkie jesienne powietrze sprawiły, że szaleństwo kolorów i wzorów, zestawienie różnych faktur i tkanin wpasowało się idealnie w ten klimat i czułam się niczym na zdjęciach Street Wear w Medialanie, który były inspiracją do stworzenia tej stylizacji :)
Kwintesencją całego spaceru był zakup sweterka, który z pewnością tutaj w przyszłości pokażę.


żakiet, buty - Zara
bluzka, spodnie - Benetton

59 komentarzy :

  1. świetna marynarka i buty <3
    Pozdrawiam :)

    http://inspiraationstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz olśniewająco :) Masz przepiękne włosy,a marynarka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak samo jak poprzedniczki jestem zachwycona marynarką!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne miejsce;) Sama chętnie stanęłabym tam o tej 4 30. Po ostatnim przeglądze mojej szafy stwierdziłam, że z powodzeniem mogłabym otworzyć mały sklep z odzieżą używaną...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uuu, widzę chyba nowy nabytek w ruchu :)Bardzo ładnie. Pozdro dla R ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. A śniadanie w Novej z widokiem na targ to była piękna sprawa :)Niestety teraz go troszkę chyba przesunęli i śniadanko nie ma już tego uroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się, nowy nabytek w ruchu :) a co do novej jakbyś zgadała - była kawa! :)

      Usuń
    2. Nova to jedno z moich ulubionych miejsc na Kazimierzu ;)
      Bardzo podobają mi się zdjęcia. Moim aparatem nie da się wykonać aż takiego efektu rozmycia tła.. U Ciebie świetnie to wygląda. Cały zestaw również ciekawy :)

      Usuń
  7. Bardzo mi sie podobaja buty! A na kazimierzowski targ, to bym sie sama z mila checia wybrala.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz i masz niesamowitą figurę. :)

    *Mogłabyś skomentować mi bloga? Bardzo mi zależy, ponieważ od komentarzy zależy moja ocena z przedsiębiorczości. Byłabym bardzoo wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dziękuję za miłe słowa, ale cudnie to jest TU!!!.
    A co do poprzedniego postu z Paryża, dalej utrzymuję, że ubrania są szarobure - i trzeba projektantów wyrzucić na ryneczek, coby przypomnieli sobie prawdziwe kolorki; takie jakie jesień nam dała ;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Wszystko ze sobą pięknie współgra :-)

    http://wieszaknawybiegu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. You look really lovely, honey! :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne buty i kolor spodni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice outfit! I love those orange pants!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. marynarka jest cudna:) dołączam się do grona obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marvelous pictures, especially one with the motorbike in motion, you act like the best model :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post, nie wiedziałam, że jest cos takiego :) a Twoja stylizacja genialna... aż brak mi slow, spodnie maja przepiekny kolor, od razu dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetna perspektywa, ciekawa jestem czy w Szczecinie takie coś robią...

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyszła sesja w tak klimatycznym miejscu. Zazdroszczę takich targów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! Też muszę się w końcu wybrać na ten pchli targ...
    Ps. koniecznie pokaż sweterek :)

    www.ventura-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjecia gratulacje!!!
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie wygladasz ;)
    musze sie kiedys wybrac w takie miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja bardzo mi sie podoba kolory rewelacja zapraszam do mnie :) www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zdjecia są genialne!!! styliacja boska!!! piekne zestawienie kolorów!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:*:* i jak zawsze zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne spodnie!
    Żałuję, że u mnie brak takich miejsc jak pchli targ...

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie dziękuję wszystkim za pozytywne komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiekne zdjecia, przepiekny zestaw...! I dziekuje za informacje o Pchlim Targu - czasami bywam w Krakowie, Kazimierz uwielbiam, ale nic o nim nie wiedzialam!

    OdpowiedzUsuń
  27. cudownie wyglądałaś!
    kocham po prostu Krakowski Kazimierz i coraz bardziej mnie on zaskakuje

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny masz ten żakiet! A zdjęcia, to po prostu mistrzostwo!
    Następnym razem, jak będę w Krakowie - na bank odwiedzę to miejsce! Co prawda,fanką lumpeksów nie jestem, ale sama napisałaś, że takim jak ja,też może się spodobać.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczny zestaw! Marynarka i spodnie idealnie współgrają!

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ach ten kolor spodni! i butki są cudne!
    Nigdy nie byłam na Kazimierzu mimo, że bywałam w Krakowie często.

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne spodnie, a targi tego typu uwielbiam :)
    mozna wyczaić wiele ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Stylizacja cudowna! Uwielbiam taką szczyptę elegancji!

    OdpowiedzUsuń
  33. wspaniałe zdjęcia, wyróżniasz się z tłumu ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. wspaniałe zestawienie :) jesienna paleta kolorów :))) pieknie :)i mój kochany Kraków ...

    OdpowiedzUsuń
  35. Ależ piękna ta Twoja stylizacja, energetyczna taka, uwagę przykuwająca, a z drugiej strony delikatna i eteryczna taka i Ty taka śliczna w tym wszystkim i te zdjęcia piękne... Aż mi achów i ochów brakuje;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Niesamowita stylizacja! Po prostu cudo!
    A zdjęcia są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. It's all really beautifull candid photo <3
    I love your tangerine pants <3
    wanna follow each other?
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  38. ;) chętnie odwiedziłabym takie miejsce... ;)


    P.S. Chyba tylko Włoszka może powiedzieć tak pięknie o winie... :) cudne słowa! Dziękuję Ci za nie!

    OdpowiedzUsuń
  39. woow! u look so cool!! perfect styling!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny blog. Z przyjemnością dodaje do obserwowanych :)
    Zapraszam http://mooda-wyglad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. super sesja zdjeciowa...pieknie i naturalnie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Love that colorful style of yours!!xxx

    OdpowiedzUsuń
  43. Spodnie świetnie kontrastują z resztą stroju.
    Ogólnie zdjęcia są fenomenalne.


    XOXO, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna stylizacja, a na dodatek te cudowne zdjęcia :)

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego męskiego bloga :)
    'Mateusz

    OdpowiedzUsuń
  45. o kurka, fotki jak z profesjonalnej kampanii reklamowej, super!

    Ściskam! Lona

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem zachwycona Twoją marynarką! Świetnie w niej wyglądasz i cudowne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny zestaw :))Masz piękne włosy :)dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękujemy za miły komentarz;) Świetnie wyglądasz, strój z fantazją i lekką nutą nonszalancji.
    Musimy wybrać się na ten pchli targ wreszcie, bo już od dawna to planujemy.
    Pozdrawiamy,Donna i Kejt

    OdpowiedzUsuń