12 września 2012

black and gold plate :)

Fotografie zrobione przed wieczornym wyjściem na miasto są uwiecznieniem mojej drugiej po modzie największej obsesji - motoryzacji. Ale do rzeczy. W stylizacji wykorzystałam nowo nabyty dodatek - złotą blachę, który jest absolutnym hitem mojej szafie. Nie tylko przez swoją formę - wszelkie akcenty kołnierzy zagościły już na dobre w największych domach mody, ale również poprzez swoją uniwersalność - wbrew pozorom złoty kolor nadaje mu klasycznego charakteru.
Kołnierz pasuje niemalże do wszystkiego - założony do skórzanej spódnicy z frędzlami idealnie wpasował się z wieczorne miejskie klimaty, a kiedy budzik nie zadzwoni i "nie mam co na siebie włożyć" po prostu zakładam małą czarną, a kołnierz robi cały look. Weekendowe niezobowiązujące wyjście? Czemu nie!
Wystarczy jednokolorowy top, jeansy i złota obroża załatwia sprawę :)


bluzka - Marks&Spancer (SH)
spódnica - Zara
torebka - Zara
buty - Simple
biżuteria - H&M
pierścionek - Apart

39 komentarzy :

  1. ale dałaś czadu z tymi zdjęciami:) rewelacyjne;)! J. zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki piękny naszyjnik- kołnierz ! <333
    zakochałam się w nim po prostu. gdyby w moim mieście był H&M, już bym tam leciała w podskokach po niego *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja :-)czerń zawsze działa... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny klimat zdjęć, femme fatale i jej auto! :) Bardzo fajnie dobrałaś biżuterię i makijaż bardzo delikatny, ślicznie! Idealny look na randkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny garaż........ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna stylizacja! Prosto, elegancko, kobieco, ale jednoczesnie z niesamowitym pazurem!

    No i te zdjecia... :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Love those shoes!! Awesome post. Thanks for the comment on my blog :)

    <3 Josephine
    www.champagnestar.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyszły zdjęcia zbliżające biżuterię. A pomysł na miejsce i auto to już rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite zdjęcia a Ty na nich piękna !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobno mała czarna odzwierciedla charakter jej właścicielki :) Kołnierzyk jest super, uwielbiam takie dodatki, które z najprostszego zestawu czynią stylowy look.

    OdpowiedzUsuń
  11. biżuteria świetnie się prezentuje na tle małej czarnej :))

    obserwuję i liczę na to samo :)
    http://whatilovethemostinside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne buty:))
    i zlote dodatki podobaja mi sie:)))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna stylizacja i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko na plus. genialnie się komponuje całość!

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo jaaaaa zazdorszcze auta :D
    swietne zdjecia, meeega podoba mi sie ta blacha!:)
    P.S. dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  16. szczerze dziękuję za miłe słowa :) w tym klimacie czuję się jak ryba w wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, świetna sesja, a zestaw chyba jeden z moich ulubionch. <3 Pięknie w nim wyglądasz <3
    OBSERWUJE i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie, klasycznie i bardzo kobieco! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog! dziękuję za odwiedziny:)

    http://santhanaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mała czarna to cudowny wynalazek:) ja mam na to swój patent - ołówkowa spódnica i podkoszulek w tym samym kolorze, a do tego ramoneska albo narzucony sweterek. Całość wygląda jak dopasowana sukienka:)
    W ogóle bardzo ciekawy blog, z przyjemnością dodaję do obserwowanych!:) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za odwiedziny :)

    Bardzo fajne zdjęcia! Buty dobrane idealnie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten kołnierzyk, przymierzam się do jego kupna w H&M'ie :)
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  23. wow! ale łądna biżuteria;)
    super pomysł na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny pomysł na sesje :) wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz rację takie kołnierzyki pasują zawsze, wszędzie i do wszystkiego! :). Baaardzo podoba mi się Twój look :). Ja motoryzacją się zbytnio nie interesuję, bo mój ukochany jest maniakiem i trochę mam tego po dziurki w nosie :P

    OdpowiedzUsuń
  26. dobry pomysł na sesje i niezła stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie cała sesja wygląda :-) Gratuluję wyczucia, balansowania na tej odpowiedniej nitce.. nic za dużo, nic za mało.. tak jak uwielbiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowna profesjonalna sesja rodem z magazynu modowego :) Do tego piękna kobieta - bajka :D

    OdpowiedzUsuń
  29. <3!!świetna stylizacja<3
    KOŁNIERZYK JEST FAAAJNY:)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem zachwycona tą stylizacją:) w ogóle magiczne zdjęcia:)
    dziękuję za odwiedziny , zapraszam częściej i dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjna sesja! Zgadza się, że dodatki czynią cuda. W tej stylizacji widać to najlepiej. Dołączyłam do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  32. sukienka idealnie pasuje do złotego kołnierzyka!

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne pazurki i ta spódnica moje marzenie !

    OdpowiedzUsuń