19 września 2012

eco bag - pół żartem, pół serio :)

Ile kobiet pożąda kultową torebkę Louis Vuitton model Speedy ze słynnym logo na brązowym tle? 
A ile fashionistek chciałby by mieć w swojej szafie charakterystyczną pikowaną z długim łańcuszkiem "chanelkę" model Chanel 2.55, która (jak sama nazwa wskazuje) cieszy się powodzeniem już od 1955 roku? 
Jak bardzo doskonały dla fashion victims jest model Birkin od Hermesa, którego wyprodukowanie (jednej sztuki ! ) zajmuje około 48 godzin?

Sama nie posiadam żadnego z wyżej wymienionych modeli i być może nigdy sobie takiej torebki nie sprawię. Mimo iż są kultowe i wysokogatunkowe nie mam (póki co) takiej potrzeby aby nosić oryginały warte fortunę ZA WSZELKĄ CENĘ (i dosłownie) :)

Chciałabym wam przedstawić to co niedawno bardzo mnie zaintrygowało, mimo, iż nie jestem fanatykiem eko stylu życia, jak można by było pomyśleć o mnie po tym wpisie. 

Eco bags towarzyszą nam już nie tylko w supermarkach, a ostatnimi czasy robią furorę na ulicach w stolicach mody i stylu, a także na salonach. Szczególnie spodobały mi się modele poniżej przedstawione, które w nawiązaniu do pierwszego akapitu ukazują dystans tych, którzy je noszą oraz ogólno społeczny dystans do samych najbardziej pożądanych marek modowych :)

 

34 komentarze :

  1. Świetne :) Mam kilka eco bags, ale chyba będę musiała sobie sprawić kolejną... Domowym sposobem zaadaptuję najlepszy model z wyżej pokazanych - "Karl WHO?" :D Naprawdę się uśmiałam :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. haha 'Karl Who?' i 'to nie elegancja francja' moimi faworytami!:) najważniejsze mieć poczucie humoru:)
    nie wiem czy słyszałaś ale Jil Sander też zrobił ekologiczną, papierową torbę...

    http://www.latimes.com/business/money/la-fi-mo-jil-sander-brown-bag-20120831,0,474895.story

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, też widziałam tą torbę.. szok... cenowy :)

      Usuń
  3. Thanks,for your comment.^^
    Maybe follow each other???

    OdpowiedzUsuń
  4. Torby rewelacyjne! Niezle sie usmialam :)
    Tak w nawiazaniu do twojego tekstu: Smiac mi sie chce, jak widze mlode dziewczyny (nastolatki) paradujace z torbami Louisa Vuitton :D Nie trzeba byc geniuszem, zeby szybko stwierdzic, ze to tureckie podrobki. I jaki w tym szyk, nosic podrobione torby? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorsze jest to, że nie tylko nastolatki, a jest również mnóstwo "modnych" Pań z podróbkami od LV w bardzo śmiesznych zestawieniach stylistycznych :) mój faworyt: spodnie dresy, kabaretki + sandały i LV w ręce! ( przewinęło mi się kiedyś coś takiego przed oczami) :)

      Usuń
  5. Zgadzam się z Alice Simply! Karl i elegancja górą! Trzeba umieć zachować dystans, szczególnie do siebie samego!

    OdpowiedzUsuń
  6. karl ekstra, widać że ma dystans ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karl jest the best - specjalnie zostawiłam go na deser - na koniec :)

      Usuń
  7. Ja też nie jestem eko fanatykiem, ale te torby są genialne! <3 Sama mam chrapkę na jedną z nich, nie wspominając oczywiście o trzech wyżej wymienionych ;>

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze jestem fanką 'KARL WHO'!! ;)...widziałam jeszcze zdjęcie jak jest półprofilem i torebkę ma na ramieniu :D bombowy

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam materiałowe torby na zakupy, mam ich naprawdę sporo, ale takich jeszcze nie, czas na łowy;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello, how are you?
    I love your blog, I always visit now.
    I invite you to visit my FAN PAGE on facebook : http://www.facebook.com/couturetrend1
    And also visit my blog, you'll love it. In addition to the fashion world, we will cover various topics such as: the beauty, the architecture, the decor, pop culture, travel, places, people and food.
    BLOG : http://couturetrend.blogspot.it/

    I hope your visit!

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za podpowiedź o sandałkach na szpilce. Zobaczę czy letnia kolekcja Gino Rossi jest jeszcze dostępna.
    Co do torebek, uwielbiam eko torby. W lato nosiłam często torbę bawełnianą z nadrukiem. Jednak skrycie marzę o Birkin Hermesa choć brakowałoby mi przy niej paska;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne! Chyba sobie taką sprawię! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne torby, ostatnie zdjęcie genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie proste, 'surowe' torby z kreatywnym napisem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny nagłówek:) post też ciekawy:) ja też do tego nie dąże by mieć za wszelką cenę Chanel- ke czy zegarek od Michaela Korsa.

    OdpowiedzUsuń
  16. napis na pierwszej torebce jest świetny :DD

    OdpowiedzUsuń
  17. JA pożądam wszystko o czym wspomniałaś ;) Ale taką ekologiczną też bym nie pogardziła ;) jest super!!

    OdpowiedzUsuń
  18. eco torba-nie posiadam,lecz wziełabym którąś z tych wyżej pokazanych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomyśleć, że wydałam ponad 50 zł na zwykłą eco torbę "I <3 Yerevan" ( co w sumie kłamstwem nie jest), podczas gdy mogłam sobie sprawić jedną z tych "wesołych" wskazanych przez Ciebie. :) No ale co się odwlecze, to nie uciecze - jak odłożę pieniądze to poszukam " Moją Chanel pożyczyłam koleżance". Dzięki za inspirację! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi sweetie,

    Such a great post!You have intresting blog!

    We can follow each other if you want?!

    Kisses,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    REINVENT YOURSELF

    OdpowiedzUsuń
  21. Louis Who? - najbardziej przypadła mi do gustu, jest super ;D!

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkie świetne, ale Karl z eco bagiem wymiata =]

    OdpowiedzUsuń
  23. my other bags are Prada :D haha ! świetne :) dodaję do obserwowanych i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwsza i ostatnia najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  25. widzę zdjęcie torby przeze mnie malowanej... ksyksy.pl

    OdpowiedzUsuń