5 września 2012

.... ale jak zatrzymać lato?

Jak zatrzymać lato? Bardzo nie lubię kiedy poranki są chłodne na tyle, że idąc w sandałach po rosie dostaję ciarek, a wieczorami powietrze jest już na tyle zimne, że nie mogę swobodnie spać z otwartym oknem bo grozi to zapaleniem gardła. Koniec lata to dla mnie bardzo nieprzyjemny moment gdyż z natury jestem ciepłolubna - nie dla mnie złota polska jesień. Proszę nie mylić tego określenia z końcem wakacji. Wakacje kończą się uczniom, moje ostatnie skończyły się wraz z ukończeniem szkoły średniej, a pierwsze dni szkoły kojarzą mi się jedynie z gigantycznymi korkami w drodze do pracy :)
Ale dzisiaj nie o tym.

Jak zatrzymuję lato? Jak długo tylko się da i na ile pozwala mi pogoda zakładam letnie rzeczy i ciesze się nimi. Nawet przez myśl nie przychodzi mi na razie, aby skorzystać z dobrodziejstw jakie niosą nam na sezon jesienno-zimowy projektanci. Co oczywiście nie oznacza, że nie można znaleźć w mojej szafie jesiennych tendencji. U mnie jeszcze króluje lato! Dlatego postanowiłam się podzielić z wami zdjęciami zrobionymi przy okazji podczas popołudniowego wyjścia.
Pogoda wcale wówczas nie rozpieszczała, ale ja na razie nie chowam letnich sukienek, spódnic, kolorowych spodni i sandałów na dno garderoby. Wam też polecam ! ;)



sukienka - Benetton
buty - Zara
torebka - Zara
biżuteria - H&M
zegarek - Atlantic

41 komentarzy :

  1. zdjęcia są mega zrobione, wszystkie w odpowiednim momencie uchwycone! ósme zdjęcie jest cudowne.
    naszyjnik jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie wygladasz! niezbyt ;podoba mi sie torebka, ale to malo znaczacy szczegol ;) jets super!

    http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Detale znakomite, buty i torebka rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! Podoba mi się, że wszystkie dodatki zgrały się tu w kolorze srebra! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely outfit (:

    http://under-liner.blogspot.com.es/

    Love from Barcelona!

    OdpowiedzUsuń
  6. fenomenalny naszyjnik, uwielbiam takie mocne akcenty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach jak pięknie wyglądasz!Nic dodać nic ująć!

    tamagdaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety lata nie da się zatrzymać :( a Ty fenomenalnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny naszyjnik, buty i torebka. :) Bardzo ładnie się prezentujesz! :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz świetnie, bardzo fajne kolory, a ty odnajdujesz się w nich znakomicie :)!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty są obłędne, torebka również! z chęcią bym Ci te perełki zabrała:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  12. No, szkoda iż lato się już kończy..

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, kolor i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. <3

    u mnie do wygrania dowolna para butów, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-renee.html

    OdpowiedzUsuń
  15. masz piękne włoski <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. beż zawsze będzie super !
    świetny naszyjnik ; ))

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna stylizacja :))

    zapraszam do mnie :)
    http://www.lastmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie śliczne szpile! Ach...

    OdpowiedzUsuń
  19. delikatnie, idealna kombinacja

    OdpowiedzUsuń
  20. super stylizacja
    mitotitoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fantastycznie :) piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  23. elegancka, kobieca stylizacja, bardzo mi się podoba :)
    świetne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. you have a great taste of details.

    OdpowiedzUsuń
  25. nic dodać nic ująć... wypas :)
    cudne foty, masz niezłego fotografa na spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Love your light color look!!! the purse is amazing!!! xxx

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz w takiej kolorystyce!

    OdpowiedzUsuń
  28. Naszyjnik bardzo przykuł moja uwagę. Jest piękny.
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. wow nieźle! Super stylizacja i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz. Dodatki bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. przecudowna kopertówka i cały zestaw z resztą też

    OdpowiedzUsuń
  32. Połączenie beżu i metalicznych akcentów - bomba! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. wooow!
    ślicznie wyglądasz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<33

    OdpowiedzUsuń
  34. elegancko, super kolorystyka zestawu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Klasycznie i ładnie! Ogromny plus za to, że cała biżuteria jest srebrna dzięki czemu pasuje do butów i torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie wyglądasz co za klasa!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. raz jeszcze dziękuje, jesteście bardzo mili :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo podoba mi się ten zestaw . i zarowe buty <3 mioodzio

    http://maugosza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Torebka rewelacyjna sama mam taką :)

    OdpowiedzUsuń