30 sierpnia 2012

Z cyklu zrób to sam: Refresh your wardrobe

Pomysł przerobienia starej szafy z początku 90-tych zrodził się wraz z pomysłem zagospodarowania przestrzeni w nieużytkowanym pokoju na poddaszu ( było tam mnóstwo starych i niepotrzebnych rzeczy, które gromadzą się w domach latami, a w rezultacie są do wyrzucenia )
Szafa była paskudna, przed remontem sama myśl wynoszenia innych gratów z pokoju nie była aż tak niepokojąca, jak obraz tego kolosa, uwięzionego na wieki w pokoju, który planowałam urządzić. W grę wchodziło jedynie syzyfowe rozbieranie jej na części pierwsze i wyrzucenie na śmietnik. 

Jej wstrętny kolor, złote obramowania wokół drzwi, okropne cokoliki do samego sufitu wraz z lampkami sprawiały, że chciało i się wyć kiedy na nią patrzyłam :) i te wszystkie rzeczy, które musiałabym z niej wyciągać i gdzieś poprzekładać....

Jedyne co wówczas przyszło mi do głowy było oklejenie jej grafiką, a jeśli to by nie zdało egzaminu, ostatecznie wyrzucenie na śmietnik..

Poniżej efekty pracy - okazało się, że szafa zmieniła diametralnie charakter, a grafika nadała nowoczesny wygląd i "zgubiła" domenę lat 90-tych :)







Abym nie była gołosłowna poniżej przypadkowe stare zdjęcie (tylko takie udało mi się odnaleźć), które choć trochę obrazuje jak wyglądała szafa wcześniej. UWAGA! nie dla osób o słabych nerwach i wrażliwym poczuciu estetyki :)



12 komentarzy :

  1. W tym momencie szafa wygląda świetnie ;)
    zazdroszczę talentu, ja z moimi zdolnościami manualnymi nie podejmę się nawet DIY ubrań, nie mówiąc nic o meblach ; )
    ineeczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wielka zmiana. teraz szafa wygląda bardzo ładnie. sama chciałabym taką mieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! Bardzo pomocny :-) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    http://wieszaknawybiegu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje, miło to słyszeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna zmiana! :) fajny blog, bede was podgladac :) podzielam milosc Iwony do jednosladow, sama tez poruszam sie skuterkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym mieć taką szafę u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szafa szafą,ten misiek jest straszny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak wspominałam misiek był w pomieszczeniu, w którym było wszystko i nic. nie jest to bynajmniej element wystroju wnętrza. misiek miał 15 lat, a chcąc Wam pokazać jak szafa wyglądała przed zmianą miałam tylko i wyłącznie to zdjęcie, które przedstawia miśka zrobione dla ludzi, którym go oddałam i nie wiedzę w tym nic strasznego :)

      Usuń
  8. bardzo mi się podoba ten efekt !:)

    OdpowiedzUsuń